Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7620| Title: | Методологічні підходи в організації самостійної роботи студентів ЗВО в умовах євроінтеграції |
| Other Titles: | Методологические подходы в организации самостоятельной работы студентов ВУЗов в условиях евроинтеграции Methodological approaches in organizing students' self educational activity in the European integration conditions |
| Authors: | Тамаркіна, Ольга Леонідівна Байдак, Людмила Іванівна Тамаркина, Ольга Леонидовна Байдак, Людмила Ивановна Tamarkina, Olha Leonidivna Baidak, Lyudmila Ivanivna |
| Keywords: | методологічні підходи євроінтеграція самостійна робота методологические подходы евроинтеграция самостоятельная работа methodological approaches European integration self educational activity |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | Класичний приватний університет |
| Citation: | Тамаркіна О. Л. Методологічні підходи в організації самостійної роботи студентів ЗВО в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна, Л. І. Байдак // Збірник наукових праць «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2019. – № 66. – С. 141-144. |
| Abstract: | В даній статті автором розглядається питання щодо методологічних підходів в організації самостійної роботи студентів ЗВО. В сучасних умовах реформування вищої освіти і входження України до європейського простору в рамках Болонського процесу настав якісно новий етап розв’язання проблеми організації самостійної роботи студентів. В данной статье автором рассматривается вопрос о методологических подходов в организации самостоятельной работы студентов ЗВО. В современных условиях реформирования высшего образования и вхождения Украины в европейское пространство в рамках Болонского процесса наступил качественно новый этап решения проблемы организации самостоятельной работы студентов. |
| Description: | In this article the author considers the methodological approaches in organizing students' self-educational activity. In the current context of reforming higher education and Ukraine's accession to the European space within the Bologna process, a qualitatively new stage of solving the problem of organizing students' self educatioanl actuvity has come. |
| URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7620 |
| Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 4 (ст).pdf | 462,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.