Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7620
Title: Методологічні підходи в організації самостійної роботи студентів ЗВО в умовах євроінтеграції
Other Titles: Методологические подходы в организации самостоятельной работы студентов ВУЗов в условиях евроинтеграции
Methodological approaches in organizing students' self educational activity in the European integration conditions
Authors: Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Байдак, Людмила Іванівна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Байдак, Людмила Ивановна
Tamarkina, Olha Leonidivna
Baidak, Lyudmila Ivanivna
Keywords: методологічні підходи
євроінтеграція
самостійна робота
методологические подходы
евроинтеграция
самостоятельная работа
methodological approaches
European integration
self educational activity
Issue Date: 2019
Publisher: Класичний приватний університет
Citation: Тамаркіна О. Л. Методологічні підходи в організації самостійної роботи студентів ЗВО в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна, Л. І. Байдак // Збірник наукових праць «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2019. – № 66. – С. 141-144.
Abstract: В даній статті автором розглядається питання щодо методологічних підходів в організації самостійної роботи студентів ЗВО. В сучасних умовах реформування вищої освіти і входження України до європейського простору в рамках Болонського процесу настав якісно новий етап розв’язання проблеми організації самостійної роботи студентів. В данной статье автором рассматривается вопрос о методологических подходов в организации самостоятельной работы студентов ЗВО. В современных условиях реформирования высшего образования и вхождения Украины в европейское пространство в рамках Болонского процесса наступил качественно новый этап решения проблемы организации самостоятельной работы студентов.
Description: In this article the author considers the methodological approaches in organizing students' self-educational activity. In the current context of reforming higher education and Ukraine's accession to the European space within the Bologna process, a qualitatively new stage of solving the problem of organizing students' self educatioanl actuvity has come.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7620
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4 (ст).pdf462,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.