Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7712
Назва: Навчальна дискусія як спосіб формування лінгвориторичної компетентності студентів
Інші назви: Учебная дискуссия как способ формирования лингвориторической компетентности студентов
Educational discussion as a way of forming linguistic competence of students
Автори: Шестакова, С. О.
Шестакова, С. О.
Shestakova, S. O.
Ключові слова: навчальна дискусія
дискусія
суперечка
учебная дискуссия
дискуссия
спор
educational discussion
discussion
dispute
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Шестакова С. О. Навчальна дискусія як спосіб формування лінгвориторичної компетентності студентів [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова // Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін : матер. Міжнар. наук. - практ. конф., (м. Суми, 24 квітня 2020 р.). - Суми, 2020
Короткий огляд (реферат): У тезах досліджується значення навчальної дискусії для формування риторичної компетентності студентів юридичного профілю. Доводиться, що навчальна дискусія є ефективною формою організації навчання, яка сприяє розвитку у студентів лінгвориторичної компетентності, зокрема уміння слухати, переконувати, впливати на слухачів, логічно правильно формулювати тези і питання, висловлювати погляди, аргументовано їх доводити, спростовувати думку опонента, застосовувати різноманітні риторичні прийоми задля досягнення своєї мети, що необхідно представнику будь-якої професії. В тезисах исследуется значение учебной дискуссии для формирования риторической компетентности студентов юридического профиля. Доказывается, что учебная дискуссия является эффективной формой организации обучения, которая содействует развитию у студентов лингвориторической компетентности, в частности умения слушать, убеждать, влиять на слушателей, логически правильно формулировать тезисы и вопросы, высказывать взгляды, аргументировано их доказывать, опровергать мысль оппонента, применять разные риторические приемы ради достижения своей цели, которые необходимо представителю любой профессии.
Опис: The thesis examines the importance of educational discussion for the formation of the rhetorical competence of students of legal profile. It is proved that the educational discussion is an effective form of training organization that promotes the development of linguistic competency among students, in particular the ability to listen, convince, influence students, formulate theses and questions logically correctly, express views, prove them reasonably, refute the opponent’s thought, apply different rhetorical techniques for the achievement of their goals, which are necessary for the representative of any profession.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7712
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шестакова С.О. Навчальна дискусія як спосіб.pdf108,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.