Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7987
Назва: | Cтан відкритої освіти у сучасних політичних та соціокультурних умовах |
Інші назви: | Состояние открытого образования в современных политических и социокультурных условиях The state of open education in modern political and socio-cultural conditions |
Автори: | Губіна, Оксана Юріївна Губина, Оксана Юрьевна Gubina, Oksana Yuriyvna |
Ключові слова: | відкрита освіта методичний аспект освітньо-політичні процеси открытое образование методический аспект образовательно-политические процессы open education open education open education |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Губіна О. Ю. Стан відкритої освіти у сучасних політичних та соціокультурних умовах [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Сучасна система освіти і виховання : досвід минулого – погляд у майбутнє : Міжнародна науково-практична конференція / Громадська організація «Київська наукова організація педагогіки та психології». – Київ, 2019. – С. 12-15. |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати дослідження освітньо-політичного аспекту розвитку відкритої освіти у вітчизняній освітній системі. Встановлено, що відкрита освіта являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. В статье представлены результаты исследования образовательно-политического аспекта развития открытого образования в отечественной образовательной системе. Установлено, что открытое образование представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, которые создали в течение последних десятилетий развитый многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс. |
Опис: | The article presents the results of a study of educational, political and methodological aspects of the development of open education in the domestic educational system. It is established that open education is a complex social phenomenon, the study of which involves a holistic study, systematization and classification of sources in many fields of knowledge, which formed in recent decades, developed multidisciplinary and interdisciplinary discourse. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7987 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 85,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.