Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8002
Title: | Моделі навчання : e-learning |
Other Titles: | Модели обучения : e-learning Models of learning : e-learning |
Authors: | Лук’янова, Юлія Миколаївна Лукьянова, Юлия Николаевна Lukianova, Yuliia Mykolaivna |
Keywords: | моделі навчання e-learning інформаційно-комунікаційні технології модели обучения e-learning информационно-коммуникационные технологии models of training e-learning information and communication technologies |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Лук’янова Ю. М. Моделі навчання : e-learning [Електронний ресурс] / Ю. М. Лук’янова // Міжнародна науково-практична конференція «Динаміка розвитку сучасної науки». – Чернігів, 2019. – Т. 4. – С. 8-9. |
Abstract: | Створення середовища електронного навчання у ВНЗ дозволяє кардинально змінити парадигму трансляції знань. Упровадження електронного навчання (e-learning) в українську систему освіти є актуальним, дозволяє здійснювати освіту на відстані, в будь-який час, експортувати вітчизняні освітні послуги тощо. Создание среды электронного обучения в вузе позволяет кардинально изменить парадигму трансляции знаний. Внедрение электронного обучения (e-learning) в украинскую систему образования является актуальным, позволяет осуществлять образование на расстоянии, в любое время, экспортировать отечественные образовательные услуги и тому подобное. |
Description: | Creating e-learning environment in higher educational institutions can dramatically change the paradigm of knowledge transfer. The introduction of e-learning in the Ukrainian education system is relevant, allows education at a distance, at any time, exporting domestic educational services and more. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8002 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Моделі навчання.pdf | 50,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.