Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8049
Назва: | Особливості професійно зорієнтованого навчання іноземної мови в аграрних ЗВО |
Інші назви: | Особенности профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в аграрных учреждениях высшего образования Peculiarities of professionally oriented foreign language learning at agrarian higher education institutions |
Автори: | Фоменко, Тетяна Миколаївна Фоменко, Татьяна Николаевна Fomenko, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | іноземна мова професійно зорієнтоване навчання іншомовна підготовка иностранный язык профессионально-ориентированное обучение иноязычная подготовка foreign language vocational training foreign language training |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Фоменко Т. М. Особливості професійно зорієнтованого навчання іноземної мови в аграрних ЗВО [Електроний ресурс] / Т. М. Фоменко // Інноваційна педагогіка. – Одеса, 2020. – Вип. 22, Т. 3. – С. 112-115. – Режим доступу : https://doi.org/10.32843/2663-6085/2020/22-3.23. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості іншомовної професійно зорієнтованої підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі. Розглянуто можливості та практичне значення використання інтерактивних методів. Установлено, що упровадження міжпредметних зв’язків, використання кейс-стаді та ділових ігор дозволяє підвищити ефективність професійно зорієнтованого навчання іноземної мови в аграрних закладах вищої освіти; значно оптимізувати освітній процес і створювати ефективні умови для іншомовної підготовки майбутніх аграріїв. В статье проанализированы особенности иноязычной профессионально ориентированной подготовки будущих специалистов аграрной отрасли. Рассмотрены возможности и практическое значение использования интерактивных методов. Установлено, что внедрение межпредметных связей, использование кейс-стади и деловых игр позволяет повысить эффективность профессионально ориентированного обучения иностранному языку в аграрных учреждениях высшего образования; значительно оптимизировать образовательный процесс и создавать эффективные условия для иноязычной подготовки будущих аграриев. |
Опис: | The article deals with the analysis of the peculiarities of professionally oriented foreign language learning by future specialists in the agricultural sector. The possibilities and practical importance of using interactive methods are analyzed as well. It was found out that the introduction of interdisciplinary links, the use of case-study method and business games increases the effectiveness of vocational-oriented foreign language learning at agrarian institutions of higher education; significantly optimizes the educational process and creates effective conditions for the foreign language training of future agrarians. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8049 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 149,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.