Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебрій, Алла Миколаївна-
dc.contributor.authorРибенко, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorПавлов, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorРебрий, Алла Николаевна-
dc.contributor.authorРыбенко, Ирина Александровна-
dc.contributor.authorПавлов, Александр Григорьевич-
dc.contributor.authorRebriy, Alla Nykolaevna-
dc.contributor.authorRybenko, Irуna Aleksandrovna-
dc.contributor.authorPavlov, Alexander Grigorievich-
dc.date.accessioned2020-11-20T12:52:23Z-
dc.date.available2020-11-20T12:52:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРебрій А. М. Впровадження інформаційних технологій в освітньому процесі [Електронний ресурс] / А. М. Ребрій, І. О. Рибенко, О. Г. Павлов // Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka, (27.02.2020 - 28.02.2020). – Варшава, 2020. – № 52. – С. 61-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8255-
dc.descriptionThe modern student receives a large amount of information and new knowledge from various disciplines. Simultaneously with this information flow there are problems: lack of time for perception and comprehension of the received knowledge, inability to generalize and systematize material, to present it in the form more accessible for understanding. The use of information technology makes it possible to intensify cognitive activity, significantly increases the activity of classes, gives the opportunity to motivate students to cognitive activity.uk_UA
dc.description.abstractСучасний студент отримує великий обсяг інформації і нових знань з різних навчальних дисциплін. Одночасно з цим інформаційним потоком виникають проблеми: брак часу для сприйняття і осмислення отриманих знань, невміння узагальнити і систематизувати матеріал, уявити його в більш доступній для розуміння формі. Використання інформаційних технологій дає можливість активізувати пізнавальну діяльність, значно підвищує активність проведення занять, дає можливість мотивувати студента до пізнавальної діяльності. Современный студент получает большой объем информации и новых знаний из разных учебных дисциплин. Одновременно с этим информационным потоком возникают проблемы: нехватка времени для восприятия и осмысления полученных знаний, неумение обобщить и систематизировать материал, представить его в более доступной для понимания форме. Использование информационных технологий позволяет активизировать познавательную деятельность, значительно повышает активность проведения занятий, дает возможность мотивировать студента к познавательной деятельности.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectмультимедійні інформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectмультимедийные информационные технологииuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectmultimedia information technologiesuk_UA
dc.titleВпровадження інформаційних технологій в освітньому процесіuk_UA
dc.title.alternativeВнедрение информационных технологий в образовательном процессеuk_UA
dc.title.alternativeIntroduction of information technologies in the educational processuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 (pdf.io).pdf221,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.