Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8280
Назва: Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи
Інші назви: Маркетинговое ценообразование. Теоретические основы
Marketing pricing. Theoretical foundations
Автори: Макаренко, Наталія Олексіївна
Лишенко, Маргарита Олександрівна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Лышенко, Маргарита Александровна
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Lyshenko, Margarita Oleksandrivna
Ключові слова: ціноутворення
маркетинг
коригування цін
ценообразование
маркетинг
корректировки цен
pricing
marketing
price adjustment
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПП «Буринська районна друкарня»
Бібліографічний опис: Макаренко Н. О. Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи : навчальний посібник [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, М. О. Лишенко. – Буринь : ПП «Буринська районна друкарня», 2020. – 129 с.
Короткий огляд (реферат): У підручнику викладено теоретичні й методологічні засади для ухвалення відповідних маркетингових рішень та здійснювати дослідження ринку під час ціноутворення; використання найефективніших методів і стратегій ціноутворення; вдало і ефективно проводити політику формування та зміни поточних цін; визначати основні законодавчі й нормативні документи, які впливають на ціноутворення. В учебнике изложены теоретические и методологические основы для принятия соответствующих маркетинговых решений и проводить исследования рынка во время ценообразования; использование эффективных методов и стратегий ценообразования; удачно и эффективно проводить политику формирования и изменения текущих цен; определять основные законодательные и нормативные документы, влияющие на ценообразование.
Опис: The textbook sets out the theoretical and methodological principles for making appropriate marketing decisions and market research during pricing; use of the most effective methods and pricing strategies; successfully and effectively pursue a policy of formation and change of current prices; identify the main legislative and regulatory documents that affect pricing. The manual is intended for students of higher educational institutions in the field of knowledge 07 "Management and Administration", to study the discipline "Marketing Pricing", as well as recommended for professionals whose activities are related to pricing of different levels of economic activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8280
Розташовується у зібраннях:Підручники та навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.