Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8280
Title: Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи
Other Titles: Маркетинговое ценообразование. Теоретические основы
Marketing pricing. Theoretical foundations
Authors: Макаренко, Наталія Олексіївна
Лишенко, Маргарита Олександрівна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Лышенко, Маргарита Александровна
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Lyshenko, Margarita Oleksandrivna
Keywords: ціноутворення
маркетинг
коригування цін
ценообразование
маркетинг
корректировки цен
pricing
marketing
price adjustment
Issue Date: 2020
Publisher: ПП «Буринська районна друкарня»
Citation: Макаренко Н. О. Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи : навчальний посібник [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, М. О. Лишенко. – Буринь : ПП «Буринська районна друкарня», 2020. – 129 с.
Abstract: У підручнику викладено теоретичні й методологічні засади для ухвалення відповідних маркетингових рішень та здійснювати дослідження ринку під час ціноутворення; використання найефективніших методів і стратегій ціноутворення; вдало і ефективно проводити політику формування та зміни поточних цін; визначати основні законодавчі й нормативні документи, які впливають на ціноутворення. В учебнике изложены теоретические и методологические основы для принятия соответствующих маркетинговых решений и проводить исследования рынка во время ценообразования; использование эффективных методов и стратегий ценообразования; удачно и эффективно проводить политику формирования и изменения текущих цен; определять основные законодательные и нормативные документы, влияющие на ценообразование.
Description: The textbook sets out the theoretical and methodological principles for making appropriate marketing decisions and market research during pricing; use of the most effective methods and pricing strategies; successfully and effectively pursue a policy of formation and change of current prices; identify the main legislative and regulatory documents that affect pricing. The manual is intended for students of higher educational institutions in the field of knowledge 07 "Management and Administration", to study the discipline "Marketing Pricing", as well as recommended for professionals whose activities are related to pricing of different levels of economic activity.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8280
Appears in Collections:Підручники та навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf1,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.