Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8282
Назва: Розробка інноваційно-маркетингових заходів щодо удосконалення управління асортиментом та номенклатурою продукції
Інші назви: Разработка инновационно-маркетинговых мероприятий по совершенствованию управления ассортиментом и номенклатурой продукции
Development of innovative marketing measures to improve the range management and product nomenclature
Автори: Лишенко, Маргарита Олександрівна
Макаренко, Наталія Олексіївна
Лышенко, Маргарита Александровна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Lyshenko, Margarita Oleksandrivna
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Ключові слова: управління
digital-маркетинг
асортимент
менеджмент
маркетинг
ассортимент
management
digital-marketing
assortment
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Лишенко М. О. Розробка інноваційно-маркетингових заходів щодо удосконалення управління асортиментом та номенклатурою продукції. Повноцінне харчування : інноваційні аспекти технологій, енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу : колективна монографія [Електронний ресурс] / М. О. Лишенко, Н. О. Макаренко. – Харків : ХДУХТ, 2019. – С. 101-124.
Короткий огляд (реферат): В монографії визначено організаційні аспекти вдосконалення управління асортиментом продукції на сучасному етапі розвитку підприємства. Охарактеризовано систему управління асортиментною політикою на основі впровадження цифрового маркетингу. Запропоновано інноваційні напрямки підвищення ефективності управління товарним асортиментом та оцінено економічну ефективність вдосконалення управління товарним асортиментом. В монографии определены организационные аспекты совершенствования управления ассортиментом продукции на современном этапе развития предприятия. Охарактеризована система управления ассортиментной политикой на основе внедрения digital-маркетинга. Предложены инновационные направления повышения эффективности управления ассортиментом продукции и оценена экономическая эффективность улучшения управления ассортиментом продукции.
Опис: The monograph defines the organizational aspects of improving the assortment of products at the present stage of development of the enterprise. The system of management of assortment policy on the basis of introduction of digital-marketing is characterized. The innovative directions of increasing the efficiency of product range management have been proposed and the economic efficiency of improving the product range management has been evaluated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8282
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf509,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.