Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, О. С.-
dc.contributor.authorТєлєтова, С. Г.-
dc.contributor.authorТелетов, А. С.-
dc.contributor.authorТелетова, С. Г.-
dc.contributor.authorTeletov, A. S.-
dc.contributor.authorTeletovа, S. G.-
dc.date.accessioned2021-06-01T11:41:47Z-
dc.date.available2021-06-01T11:41:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТєлєтов О. С. Основні тенденції у неймінгу сучасних брендів [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Marketing of innovations. Innovations in marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference, (December, 2020). – Bielsko-Biala : WSEH, 2020. – С. 24-27.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8781-
dc.descriptionIt is shown that in almost every category of Ukrainian goods there are specific trends, which, on the one hand, complicates the task of creating a unique brand name, and on the other - allows the company due to the successful brand name significantly ahead of its competitors.uk_UA
dc.description.abstractПоказано, що практично в кожній категорії українських товарів намітились специфічні тенденції, що, з одного боку, ускладнює завдання створення унікального імені бренду, а з іншого – дає змогу компанії за рахунок вдалого найменування бренду значно випередити своїх конкурентів. Показано, что практически в каждой категории украинских товаров наметились специфические тенденции, что с одной стороны усложняет задание создания уникального имени бренда, а с другой — даёт возможность компании за счёт удачного наименования бренда значительно опередить своих конкурентов.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнеймінгuk_UA
dc.subjectприйоми неймінгуuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectнеймингuk_UA
dc.subjectприёмы неймингаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectnaminguk_UA
dc.subjectnaming techniquesuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.titleОсновні тенденції у неймінгу сучасних брендівuk_UA
dc.title.alternativeОсновные тенденции в нейминге современных брендовuk_UA
dc.title.alternativeThe main trends in the naming of modern brandsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf661,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.