Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8781
Title: Основні тенденції у неймінгу сучасних брендів
Other Titles: Основные тенденции в нейминге современных брендов
The main trends in the naming of modern brands
Authors: Тєлєтов, О. С.
Тєлєтова, С. Г.
Телетов, А. С.
Телетова, С. Г.
Teletov, A. S.
Teletovа, S. G.
Keywords: неймінг
прийоми неймінгу
бренд
нейминг
приёмы нейминга
бренд
naming
naming techniques
brand
Issue Date: 2020
Citation: Тєлєтов О. С. Основні тенденції у неймінгу сучасних брендів [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Marketing of innovations. Innovations in marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference, (December, 2020). – Bielsko-Biala : WSEH, 2020. – С. 24-27.
Abstract: Показано, що практично в кожній категорії українських товарів намітились специфічні тенденції, що, з одного боку, ускладнює завдання створення унікального імені бренду, а з іншого – дає змогу компанії за рахунок вдалого найменування бренду значно випередити своїх конкурентів. Показано, что практически в каждой категории украинских товаров наметились специфические тенденции, что с одной стороны усложняет задание создания уникального имени бренда, а с другой — даёт возможность компании за счёт удачного наименования бренда значительно опередить своих конкурентов.
Description: It is shown that in almost every category of Ukrainian goods there are specific trends, which, on the one hand, complicates the task of creating a unique brand name, and on the other - allows the company due to the successful brand name significantly ahead of its competitors.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8781
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf661,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.