Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8781
Назва: Основні тенденції у неймінгу сучасних брендів
Інші назви: Основные тенденции в нейминге современных брендов
The main trends in the naming of modern brands
Автори: Тєлєтов, О. С.
Тєлєтова, С. Г.
Телетов, А. С.
Телетова, С. Г.
Teletov, A. S.
Teletovа, S. G.
Ключові слова: неймінг
прийоми неймінгу
бренд
нейминг
приёмы нейминга
бренд
naming
naming techniques
brand
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Тєлєтов О. С. Основні тенденції у неймінгу сучасних брендів [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Marketing of innovations. Innovations in marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference, (December, 2020). – Bielsko-Biala : WSEH, 2020. – С. 24-27.
Короткий огляд (реферат): Показано, що практично в кожній категорії українських товарів намітились специфічні тенденції, що, з одного боку, ускладнює завдання створення унікального імені бренду, а з іншого – дає змогу компанії за рахунок вдалого найменування бренду значно випередити своїх конкурентів. Показано, что практически в каждой категории украинских товаров наметились специфические тенденции, что с одной стороны усложняет задание создания уникального имени бренда, а с другой — даёт возможность компании за счёт удачного наименования бренда значительно опередить своих конкурентов.
Опис: It is shown that in almost every category of Ukrainian goods there are specific trends, which, on the one hand, complicates the task of creating a unique brand name, and on the other - allows the company due to the successful brand name significantly ahead of its competitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8781
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf661,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.