Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8883
Назва: Особливості організації екологічного маркетингу на підприємстві
Інші назви: Особенности организации экологического маркетинга на предприятии
Features of the organization of ecological marketing at the enterprise
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Литвиненко, Аліна Миколаївна
Шумкова, Елена Владимировна
Литвиненко, Алина Николаевна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Litvinenko, Alina Mykolayivna
Ключові слова: екологічний маркетинг
довкілля
зелений маркетинг
экологический маркетинг
окружающая среда
зеленый маркетинг
environmental marketing
environment
green marketing
Дата публікації: 2021
Видавництво: Аналітичний центр «Нова Економіка»
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Особливості організації екологічного маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, А. М. Литвиненко // Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих учених «Менеджмент, аудит та фінанси : стан, проблеми та перспективи розвитку», (24 квітня 2021 р.). – Київ : Аналітичний центр «Нова Економіка», 2021. – С. 86-89.
Короткий огляд (реферат): Під екологічним маркетингом розуміють специфічний вид маркетингу, який передбачає зосередження усієї діяльності підприємства (розробка товарів, їх виробництво, пакування, транспортування, реалізацію, просування, переробку а також утилізацію) на формування та задоволення екологічно орієнтованого попиту з метою отримання прибутку та збереження довкілля і здоров’я людей. Под экологическим маркетингом понимают специфический вид маркетинга, который предусматривает сосредоточение всей деятельности предприятия (разработка продуктов, их производство, упаковка, транспортировка, реализация, продвижение, переработку а также утилизацию) на формирование и удовлетворение экологически ориентированного спроса с целью получения прибыли и охраны окружающей среды и здоровья людей.
Опис: Ecological marketing is understood as a specific type of marketing, which involves the concentration of all enterprise activities (development of goods, their production, packaging, transportation, sale, promotion, processing and disposal) on the formation and satisfaction of environmentally oriented demand for profit and environmental protection and health.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8883
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В_Литвиненко А.М..pdf354 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.