Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8972
Назва: Аналіз психологічних та соціологічних теорій особистості як концептуальних засад неформальної освіти
Інші назви: Анализ психологических и социологических теорий личности как концептуальных основ неформального образования
Analysis of psychological and sociological theories of personality as conceptual foundations of non-formal education
Автори: Самохвалова, Ірина Юріївна
Харченко, Сергій Миколайович
Самохвалова, Ирина Юрьевна
Харченко, Сергей Николаевич
Samokhvalova, Irina Yuriyivna
Kharchenko, Sergey Nikolaevich
Ключові слова: неформальна освіта
неформальна фізкультурна освіта
теорії особистості
неформальное образование
неформальное физкультурное образование
теории личности
non-formal education
non-formal physical education
theories of personality
Дата публікації: 2020
Видавництво: Izdevnieciba «Baltija Publishing»
Бібліографічний опис: Самохвалова І. Ю. Аналіз психологічних та соціологічних теорій особистості як концептуальних засад неформальної освіти [Електронний ресурс] / І. Ю. Самохвалова, С. М. Харченко // International scientific and practical conference «Current trends and factors of the development of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries» : conference proceeding, (September 25-26, 2020). – Lublin : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2020. – P. 2. – P. 97-101. – Режим доступу : https://doi.org/10.30525/978-9934-588-80-8-2.25. - Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): В статті проведений аналіз психологічних та соціологічних теорій особистості на які спирається концепція неформальної освіти. Визначено, що теорія неформальної освіти та неформальної фізкультурної освіти базується на філософських, соціальних та психологічних ученнях, які протиставляють за змістом формальний (масовий) та неформальний (індивідуалізований) змісти освіти. В статье проведен анализ психологических и социологических теорий личности, на которые опирается концепция неформального образования. Определено, что теория неформального образования и неформального физкультурного образования базируется на философских, социальных и психологических учениях, которые противопоставляют по содержанию формальный (массовый) и неформальный (индивидуализированный) содержания образования.
Опис: The article analyzes the psychological and sociological theories of personality on which the concept of non-formal education is based. It is determined that the theory of non-formal education and non-formal physical education is based on philosophical, social and psychological teachings, which oppose the content of formal (mass) and informal (individualized) content of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8972
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68-Chapter Manuscript-3464-1-10-20201102.pdf151,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.