Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9010
Title: | До питання про підвищення якості навчання іноземної мови у нелінгвістичному закладі вищої освіти |
Other Titles: | К вопросу о повышении качества обучения иностранному языку в нелингвистические заведении высшего образования Issues of improving the quality of teaching a foreign language in non-linguistic institutions of higher education |
Authors: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ридель, Татьяна Николаевна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Keywords: | нелінгвістичні ЗВО підвищення якості навчання мотивація до вивчення іноземної мови нелингвистические ВУЗы повышение качества обучения мотивация к изучению иностранного языка non-linguistic universities improving the quality of education motivation to learn a foreign language |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Рідель Т. М. До питання про підвищення якості навчання іноземної мови у нелінгвістичному закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // IV Міжнародна науково-практична конференція «Integration of scientific bases into practice», (12-16 жовтня 2020 р.). – Стокгольм, 2020. – Режим доступу : https://isg-konf.com. – Заголовок з екрану. |
Abstract: | Розглянуто фактори, що розширюють можливості навчання іноземної мови у нелінгвістичному закладі вищої освіти. Доведено, що проблема якості навчання іноземної мови залишається як і раніше актуальною. Виділено основну причину низької мотивації студентів. Розглянуто ключові фактори для підтримки оптимізму і високої мотивації студентів в навчанні. Запропоновано різні види завдань та методичних прийомів для розвитку навичок розуміння у тих, хто вивчає іноземну мову. Рассмотрены факторы, расширяющие возможности обучения иностранному языку в нелингвистических высших учебных заведениях. Доказано, что проблема качества обучения иностранному языку остается по-прежнему актуальной. Выделено основную причину низкой мотивации студентов. Рассмотрены ключевые факторы для поддержки оптимизма и высокой мотивации студентов в обучении. Предложены различные виды заданий и методических приемов для развития навыков понимания у тех, кто изучает иностранный язык. |
Description: | Factors that expand the opportunities for learning a foreign language in a non-linguistic institution of higher education are considered. It is proved that the problem of the quality of foreign language teaching remains relevant. The main reason for low motivation of students is highlighted. The key factors for maintaining optimism and high motivation of students in learning are considered. Different types of tasks and methodological techniques for the development of comprehension skills for those who study a foreign language are proposed. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9010 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рідель_тези_1.pdf | 118,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.