Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9010
Назва: До питання про підвищення якості навчання іноземної мови у нелінгвістичному закладі вищої освіти
Інші назви: К вопросу о повышении качества обучения иностранному языку в нелингвистические заведении высшего образования
Issues of improving the quality of teaching a foreign language in non-linguistic institutions of higher education
Автори: Рідель, Тетяна Миколаївна
Ридель, Татьяна Николаевна
Ridel, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: нелінгвістичні ЗВО
підвищення якості навчання
мотивація до вивчення іноземної мови
нелингвистические ВУЗы
повышение качества обучения
мотивация к изучению иностранного языка
non-linguistic universities
improving the quality of education
motivation to learn a foreign language
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Рідель Т. М. До питання про підвищення якості навчання іноземної мови у нелінгвістичному закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // IV Міжнародна науково-практична конференція «Integration of scientific bases into practice», (12-16 жовтня 2020 р.). – Стокгольм, 2020. – Режим доступу : https://isg-konf.com. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто фактори, що розширюють можливості навчання іноземної мови у нелінгвістичному закладі вищої освіти. Доведено, що проблема якості навчання іноземної мови залишається як і раніше актуальною. Виділено основну причину низької мотивації студентів. Розглянуто ключові фактори для підтримки оптимізму і високої мотивації студентів в навчанні. Запропоновано різні види завдань та методичних прийомів для розвитку навичок розуміння у тих, хто вивчає іноземну мову. Рассмотрены факторы, расширяющие возможности обучения иностранному языку в нелингвистических высших учебных заведениях. Доказано, что проблема качества обучения иностранному языку остается по-прежнему актуальной. Выделено основную причину низкой мотивации студентов. Рассмотрены ключевые факторы для поддержки оптимизма и высокой мотивации студентов в обучении. Предложены различные виды заданий и методических приемов для развития навыков понимания у тех, кто изучает иностранный язык.
Опис: Factors that expand the opportunities for learning a foreign language in a non-linguistic institution of higher education are considered. It is proved that the problem of the quality of foreign language teaching remains relevant. The main reason for low motivation of students is highlighted. The key factors for maintaining optimism and high motivation of students in learning are considered. Different types of tasks and methodological techniques for the development of comprehension skills for those who study a foreign language are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9010
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_1.pdf118,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.