Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9104
Назва: | Міжнародний досвід використання засобів е-навчання у професійно-педагогічній підготовці спеціалістів |
Інші назви: | Международный опыт использования средств электронного обучения в профессионально-педагогической подготовке специалистов International experience in the use of e-learning tools in professional and pedagogical training of specialists |
Автори: | Губіна, Оксана Юріївна Губина, Оксана Юрьевна Gubina, Oksana Yuriyvna |
Ключові слова: | відкрита освіта методичний аспект професійно-педагогічний аспект открытое образование методический аспект профессионально-педагогический аспект open education methodical aspect professional and pedagogical aspect |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Губіна О. Ю. Міжнародний досвід використання засобів е-навчання у професійно-педагогічній підготовці спеціалістів [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Наука - основа розвитку світу : збірник наукових матеріалів LI Міжнародної науково-практичної інтернет конференції, ( м. Ужгород, 2020 р.). - Ужгород, 2020. - С. 13-16. - Режим доступу : –el-cnf.com.ua. - Заголовок з екрану |
Короткий огляд (реферат): | У період розповсюдження пандемії Covid 19 важливого значення набуває е-навчання, яке являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. До найбільш розвинених складових такого дискурсу належать дослідження у галузі інформаційно-комунікаційних технологій, педагогічної інноватики, теорії організацій, порівняльної педагогіки тощо. Отже, нагальною постає проблема дослідження професійно-педагогічного аспекту е-навчання. В период распространения пандемии Covid 19 важное значение приобретает электронного обучения, которое представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, образовали в течение последних десятилетий развит многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс. К наиболее развитых составляющих такого дискурса относятся исследования в области информационно-коммуникационных технологий, педагогической инноватики, теории организаций, сравнительной педагогики и тому подобное. Итак, насущной встает проблема исследования профессионально-педагогического аспекта электронного обучения. |
Опис: | During the spread of the Covid 19 pandemic, e-learning, which is a complex, complex social phenomenon, is of great importance. The most developed components of this discourse include research in the field of information and communication technologies, pedagogical innovation, organizational theory, comparative pedagogy and more. Thus, the problem of researching the professional and pedagogical aspect of e-learning is urgent. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9104 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Губіна О. Ю. Міжнародний досвід.pdf | 387,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.