Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
Title: Формування науково-дослідницької компетентності студентів при вивченні хімії
Other Titles: Формирование научно-исследовательской компетентности студентов при изучении химии
Formation of research competence of students in the study of chemistry
Authors: Швець, О. Г.
Івченко, В. Д.
Швец, Е. Г.
Ивченко, В. Д.
Shvets, O. G.
Ivchenko, V. D.
Keywords: вивчення хімії
компетентності студентів
дослідницькі навички
изучение химии
компетентности студентов
исследовательские навыки
study of chemistry
student competencies
research skills
Issue Date: 2021
Publisher: Видавець О. О. Євенок
Citation: Швець О. Г. Формування науково-дослідницької компетентності студентів при вивченні хімії [Електронний ресур ] / О. Г. Швець, В. Д. Івченко // Актуальні задачі хімії : дослідження та перспективи : всеукраїнська наукова конференція : матеріали конференції, ( м. Житомир, 15 квітня 2021 р.). – Житомир : Видавець О. О. Євенок, 2021. - С. 366-367
Abstract: Компетентнісний підхід виконує операційну (виявлення окремих компетентностей), діяльнісно-технологічну (конструювання змісту навчання з урахуванням майбутньої професії), організаційну, діагностичну функції і розглядається як модель майбутньої ефективної роботи, соціальної взаємодії й адаптованості випускника. Використання навчально-наукової лабораторії електронної мікроскопії вдосконалює набуті базові хімічні знання і навички, сприяє розвитку самостійності, креативності, творчого й аналітичного мислення та забезпечує формування науково-дослідницької компетентності студентів і молодих науковців. Компетентностный подход выполняет операционную (выявление отдельных компетенций), деятельно-технологическую (конструирование содержания обучения с учетом будущей профессии), организационную, диагностическую функции и рассматривается как модель будущей эффективной работы, социального взаимодействия и адаптированности выпускника. Использование учебно-научной лаборатории электронной микроскопии совершенствует приобретенные базовые химические знания и навыки, способствует развитию самостоятельности, креативности, творческого и аналитического мышления и обеспечивает формирование научно-исследовательской компетентности студентов и молодых ученых.
Description: Competence approach performs operational (identification of individual competencies), activity-technological (construction of learning content taking into account the future profession), organizational, diagnostic functions and is considered as a model of future effective work, social interaction and adaptability of the graduate. The use of the educational and scientific laboratory of electron microscopy improves the acquired basic chemical knowledge and skills, promotes the development of independence, creativity, creative and analytical thinking and ensures the formation of research competence of students and young scientists.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.