Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
Назва: Формування науково-дослідницької компетентності студентів при вивченні хімії
Інші назви: Формирование научно-исследовательской компетентности студентов при изучении химии
Formation of research competence of students in the study of chemistry
Автори: Швець, О. Г.
Івченко, В. Д.
Швец, Е. Г.
Ивченко, В. Д.
Shvets, O. G.
Ivchenko, V. D.
Ключові слова: вивчення хімії
компетентності студентів
дослідницькі навички
изучение химии
компетентности студентов
исследовательские навыки
study of chemistry
student competencies
research skills
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавець О. О. Євенок
Бібліографічний опис: Швець О. Г. Формування науково-дослідницької компетентності студентів при вивченні хімії [Електронний ресур ] / О. Г. Швець, В. Д. Івченко // Актуальні задачі хімії : дослідження та перспективи : всеукраїнська наукова конференція : матеріали конференції, ( м. Житомир, 15 квітня 2021 р.). – Житомир : Видавець О. О. Євенок, 2021. - С. 366-367
Короткий огляд (реферат): Компетентнісний підхід виконує операційну (виявлення окремих компетентностей), діяльнісно-технологічну (конструювання змісту навчання з урахуванням майбутньої професії), організаційну, діагностичну функції і розглядається як модель майбутньої ефективної роботи, соціальної взаємодії й адаптованості випускника. Використання навчально-наукової лабораторії електронної мікроскопії вдосконалює набуті базові хімічні знання і навички, сприяє розвитку самостійності, креативності, творчого й аналітичного мислення та забезпечує формування науково-дослідницької компетентності студентів і молодих науковців. Компетентностный подход выполняет операционную (выявление отдельных компетенций), деятельно-технологическую (конструирование содержания обучения с учетом будущей профессии), организационную, диагностическую функции и рассматривается как модель будущей эффективной работы, социального взаимодействия и адаптированности выпускника. Использование учебно-научной лаборатории электронной микроскопии совершенствует приобретенные базовые химические знания и навыки, способствует развитию самостоятельности, креативности, творческого и аналитического мышления и обеспечивает формирование научно-исследовательской компетентности студентов и молодых ученых.
Опис: Competence approach performs operational (identification of individual competencies), activity-technological (construction of learning content taking into account the future profession), organizational, diagnostic functions and is considered as a model of future effective work, social interaction and adaptability of the graduate. The use of the educational and scientific laboratory of electron microscopy improves the acquired basic chemical knowledge and skills, promotes the development of independence, creativity, creative and analytical thinking and ensures the formation of research competence of students and young scientists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9166
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець О. Г. Формування науково-дослідницької компетентності.pdf5,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.