Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9323
Назва: Ефективність змішаного навчання при вивченні природничих дисциплін ВНЗ
Інші назви: Эффективность смешанного обучения при изучении естественных дисциплин вузов
Efficiency of mixed learning in the study of natural disciplines
Автори: Іванова, Оксана
Долбаносова, Римма
Иванова, Оксана
Долбаносова, Римма
Ivanova, Oksana
Dolbanosova, Rimma
Ключові слова: змішане навчання
активність студентів
мотивація студентів
смешанное обучение
активность студентов
мотивация студентов
blended learning
student activity
student motivation
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Іванова О. І. Ефективність змішаного навчання при вивченні природничих дисциплін ВНЗ [Електронний ресурс] / О. І. Іванова, Р. В. Долбаносова // Збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «ІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання», (Глухів, 28-29 жовтня 2020 р.). – Глухів, 2020. – С. 106.
Короткий огляд (реферат): При вивченні природничих дисциплін «Біонеорганічна та аналітична хімія» та «Ветеринарна токсикологія», в форматі змішаного навчання, студентами спеціальностей «Ветеринарна медицина» і «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза» пропонувалося вдома переглядати відеолекції, відеоматеріали та ознайомитися з теоретичним матеріалом, а в аудиторії відбувалося його обговорення. Проблемні питання обговорювалися у форумі (31%), чаті (38%), відео конференц-зв`язок (16%), аудіо-конференц-зв`язок (13%) та у вигляді дискусій під час занять в аудиторії (2%). Лабораторні та практичні роботи виконувалися здобувачами вищої освіти в лабораторії, а оформлялися самостійно вдома. При изучении естественных дисциплин «бионеорганической и аналитическая химия» и «Ветеринарная токсикология», в формате смешанного обучения, студентами специальностей «Ветеринарная медицина» и «Ветеринарная гигиена, санитария и экспертиза» предлагалось дома просматривать видеолекции, видеоматериалы и ознакомиться с теоретическим материалом, а в аудитории происходило его обсуждение. Проблемные вопросы обсуждались в форуме (31%), чате (38%), видео конференц-связь (16%), аудио конференц-связь (13%) и в виде дискуссий во время занятий в аудитории (2% ). Лабораторные и практические работы выполнялись соискателями высшего образования в лаборатории, а оформлялись самостоятельно дома.
Опис: In the study of natural sciences "Bioinorganic and Analytical Chemistry" and "Veterinary Toxicology", in the format of blended learning, students majoring in "Veterinary Medicine" and "Veterinary Hygiene, Sanitation and Expertise" were invited to watch video lectures, videos and theoretical material at home. the audience was discussing it. Problematic issues were discussed in the forum (31%), chat (38%), video conferencing (16%), audio conferencing (13%) and in the form of discussions during class sessions (2%). ). Laboratory and practical work was performed by graduates in the laboratory, and were designed independently at home.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9323
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf643,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.