Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Визначення маркетингових цілей і формування маркетингових стратегійМуштай, Валентина Анатоліївна; Кутковий, Максим Васильович; Муштай, Валентина Анатолиевна; Кутковой, Максим Васильевич; Mushtai, Valentina; Kutkovyi, Maxim
2016Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачівМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentina
2016Вплив іміджу на конкурентоспроможність підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Охріменко, Марина Геннадіївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Охрименко, Марина Геннадиевна; Mushtai, Valentina; Ohrimenko, Marina
2016Маркетингова орієнтація підприємств сфери послугМуштай, Валентина Анатоліївна; Ткаченко, Олександр Юрійович; Муштай, Валентина Анатолиевна; Ткаченко, Александр Юрьевич; Mushtai, Valentina; Tkachenko, Alexander
2016Тенденції в функціонуванні ринку молока та молочної продукціїМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Myshtai, Valentina
2016-02Статистичні методи в оцінці продовольчої стійкості регіонуМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Myshtai, Valentina
2016Маркетингові аспекти в формуванні ринку продовольстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Myshtai, Valentina
2016Чинники ефективності рекламної компаніїМуштай, Валентина Анатоліївна; Щербина, Юлія Юріївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Щербина, Юлия Юриевна; Mushtai, Valentina; Scherbyna, Yulia
2016Окреслення основних проблем фінансового забезпечення діяльності сільськогосподарських підприємствМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentina
2016Методологічні підходи в дослідженні пізнавальної реакції споживачівМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Myshtai Valentina