Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Bilotserkovets, Marina
dc.contributor.author Білоцерковець, Марина
dc.date.accessioned 2024-08-07T06:14:01Z
dc.date.available 2024-08-07T06:14:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Bilotserkovets M. Aesthetics of Information Invasion [Electronic resource] / M. Bilotserkovets // Ukraine in the space of social communications : society, media, reflections of war. Proceedings of the ІІ International scientific and practical internet сonference, (Kyiv, February 27-28, 2024). – Kyiv, 2024. – Р. 253-256. – Режим доступу : file:///C:/Users/Acer/Downloads/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%A0%D0%B5%D1%84%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%97%20%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%202024%20(1).pdf. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12128
dc.description Ознакою інформаційної кампанії є її масштабність, коли все – телебачення, газети, соцмережі – починає працювати в єдиному режимі, практично з єдиною точкою зору, яка сильно тиражується. У рамках телебачення в новинах кажуть, на ток-шоу фіксують, а у підсумкових випусках новин, коли «розмальовують» детально. Тож пастка для масової свідомості закривається. Людина з іншою точкою зору майже автоматично відмовиться від цього або промовчить. Активно висловлюються лише ті люди, чия точка зору є загальноприйнятою. Так телебачення може нав'язати таку точку зору, якої насправді може не бути. uk_UA
dc.description.abstract A sign of an information campaign is its scale, when everything – television, newspapers, and social media – begins to work in a single mode, almost with a single point of view, which is strongly replicated. In the framework of television, in the news they say, on talk shows they are fixed, and in the final news programs, when it is “depicted” in detail. So the trap for mass consciousness closes. A person with a different point of view will almost automatically refuse it or remain silent. Only those people, whose point of view is generally accepted, actively express themselves. That is how television may impose such point of view, which may not exist in reality. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject media uk_UA
dc.subject invasion uk_UA
dc.subject aesthetics uk_UA
dc.subject медіа uk_UA
dc.subject вторгнення uk_UA
dc.subject естетика uk_UA
dc.title Aesthetics of information invasion uk_UA
dc.title.alternative Естетика інформаційного вторгнення uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу