DSpace Repository

Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземних мов шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Курінний, Олексій Вячеславович
dc.contributor.author Білокопитов, Василь Іванович
dc.contributor.author Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych
dc.contributor.author Bilokopytov, Vasil Ivanovych
dc.date.accessioned 2024-12-17T13:42:50Z
dc.date.available 2024-12-17T13:42:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Курінний О. В. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземних мов шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / О. В. Курінний, В. І. Білокопитов // Інноваційна педагогіка. – 2024. – № 68, Т. 1. – С. 269-263. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12835
dc.description The paper begins with highlighting the importance of motivation in language acquisition, then it presents the main reasons why we should connect motivation with technology, and finally it reviews some benefits of using technology to enhance language learning. The paper also some advantages of computer-assisted learning a language. The classification of software that is used while learning a language is presented in the article. The reasons for using this software include: experiential learning, motivation, enhance student achievement, authentic materials for study, greater interaction, individualization, independence from a single source of information and global understanding. uk_UA
dc.description.abstract Стаття починається з висвітлення важливості мотивації у вивченні мови, потім наводяться основні причини, чому ми повинні пов'язувати мотивацію з технологіями, і, нарешті, розглядаються деякі переваги використання технологій для покращення вивчення мови. У статті також розглядаються деякі переваги комп'ютерного вивчення мови. У статті представлено класифікацію програмного забезпечення, яке використовується під час вивчення мови. Причини використання цього програмного забезпечення включають: експериментальне навчання, мотивація, підвищення успішності студентів, автентичні матеріали для навчання, більша взаємодія, індивідуалізація, незалежність від одного джерела інформації та глобальне розуміння. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Видавництво «Гельветика» uk_UA
dc.subject вивчення іноземної мови uk_UA
dc.subject мотивація студентів uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject foreign language learning uk_UA
dc.subject students’ motivation uk_UA
dc.subject ICT uk_UA
dc.title Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземних мов шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій uk_UA
dc.title.alternative Increasing students' motivation in learning foreign languages via ict use uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account