Короткий опис(реферат):
Метою статті є здійснення бібліометричного аналізу наукових публікацій, присвячених трансформації споживчих цінностей у цифрову еру, для виявлення основних тенденцій, напрямів досліджень у цій галузі. У дослідженні використано методи бібліометричного аналізу із застосуванням наукометричної бази даних Scopus. Пошуковий запит містив ключові терміни «consumer values», «digital era» та «transformation» у заголовках, анотаціях та ключових словах документів. Було застосовано обмеження за типом джерела (наукові журнали), типом документа (статті) та предметною галуззю (соціальні науки, бізнес, управління та інформаційні технології). Часовий період охоплював 2010-2024 роки.
Суть розробки, основні результати:
He purpose of the article is to conduct a bibliometric analysis of scientific publications devoted to the transformation of consumer values in the digital era, to identify the main trends and directions of research in this area. The study used bibliometric analysis methods using the scientometric database Scopus. The search query included the key terms «consumer values», «digital era» and «transformation» in the titles, abstracts and keywords of documents. Restrictions were applied by source type (scientific journals), document type (articles) and subject area (social sciences, business, management and information technology). The time period covered 2010-2024.