Короткий опис(реферат):
Система вищої освіти сьогодення ставить високі вимоги до здоров’я, фізичної та розумової працездатності студентської молоді.
Високі навчальні навантаження, низька рухова активність, нераціональне харчування, шкідливі звички, стресові ситуації та незадовільна організація процесу фізичного виховання негативно позначаються на стані здоров’я студентів.
Заняття фізичною культурою у ЗВО не зацікавлюють, а навпаки — викликають негативні емоції у студентів (В. Завойська, Т. Круцевич, О. Нестеренко, 2004). Нормативні вимоги та їх неадекватність у фізичному вихованні а також їх оцінювання не сприяють вирішенню основного завдання фізичного виховання, а саме його оздоровчої спрямованості.
Сама система фізичного виховання хоч і припускає індивідуалізацію навантажень відповідно до стану здоров’я згідно основної, підготовчої і спеціальної медичної групи, проте не в змозі запропонувати діагностичного інструментарію для його оцінювання.
Організація процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти вимагає його удосконалення, спрямованого на покращання здоров’я студентської молоді.
Суть розробки, основні результати:
The current higher education system places high demands on the health, physical and mental performance of students.
High academic workloads, low physical activity, unhealthy diet, bad habits, stressful situations and unsatisfactory organization of the physical education process negatively affect the health of students.
Physical education classes in higher education institutions are not of interest, but on the contrary - they cause negative emotions in students (V. Zavoyska, T. Krutsevich, O. Nesterenko, 2004). Regulatory requirements and their inadequacy in physical education, as well as their assessment, do not contribute to solving the main task of physical education, namely its health-improving orientation.
Although the physical education system itself assumes individualization of loads according to the state of health according to the main, preparatory and special medical groups, it is not able to offer diagnostic tools for its assessment.
The organization of the physical education process in higher education institutions requires its improvement, aimed at improving the health of student youth.