Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Салатенко, Іван Олександрович | |
dc.contributor.author | Salatenko, Ivan Oleksandrovich | |
dc.date.accessioned | 2025-06-02T11:36:40Z | |
dc.date.available | 2025-06-02T11:36:40Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Салатенко І. О. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів закладів вищої освіти та їх психофізіологічна підготовленість [Електронний ресурс] / І. О. Салатенко // Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження : світовий досвід : VI Міжнародна наукова конференція, (Івано-Франківськ, 2 травня 2025 р.). – Івано-Франківськ, 2025. – С. 336-337. – Режим доступу : https://doi.org/10.62731/mcnd-02.05.2025. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13776 | |
dc.description | The main goal of training students in higher education institutions is to form their readiness for professional activity. The high level of modern technology and technology requires a person to be appropriately prepared. Due to the constant increase in the intensity of human activity, it is important to develop both professional knowledge and psychophysiological readiness. Scientists such as (M. Ya. Vilensky, 1982, 1987; T. Yu. Krutsevich, 2003; O. O. Yaremenko, O. D. Dubogai, 2005) really took this issue into account, trying to find effective measures to prepare people for future work. Students of higher education institutions spend more and more time at the computer, which negatively affects their health, as a result of which they are influenced by factors such as noise, the release of harmful substances, specific conditions for the organs of vision, physical inactivity, information overload and stress. | uk_UA |
dc.description.abstract | Головна мета навчання студентів у закладах вищої освіти це – формування їхньої готовності до професійної діяльності. Високий рівень сучасної техніки й технологій вимагає від людини відповідної підготовленості. Завдяки постійному підвищенню інтенсивності людської діяльності, важливо розвивати як професійні знання, так і психофізіологічну готовність. Такі вчені як (М. Я. Віленський, 1982, 1987; Т. Ю. Круцевич, 2003; О. О. Яременко, О. Д. Дубогай, 2005) дійсно берали це питання до уваги, намагаючись знайти ефективні заходи для підготовки людей до майбутньої трудової діяльності. Студенти закладів вищої освіти все більше часу проводять за комп’ютером, що негативно відображається на їх здоров’ї, внаслідок цього мають вплив таких факторів як шум, виділення шкідливих речовин, специфічні умови роботи органів зору, гіподинамія, інформаційне навантаження та стрес. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | організація фізичного виховання | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | organization of physical education | uk_UA |
dc.subject | training | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.title | Професійно-прикладна фізична підготовка студентів закладів вищої освіти та їх психофізіологічна підготовленість | uk_UA |
dc.title.alternative | Professional and applied physical training of students of higher education institutions and their psychophysiological readiness | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |