Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто особливості фізичної активності студентів під час дистанційного навчання через самостійні заняття силовим фітнесом із застосуванням сучасних цифрових технологій, зокрема фітнес-додатків. Такий формат тренувань набуває популярності серед молоді та забезпечує можливість займатися в різних місцях і умовах. Акцентується увага на широкому діапазоні направлень фізичної активності, що можна використовувати під час самостійних занять за допомогою фітнес-додатків (сила, силова витривалість, гнучкість, кардіо навантаження, йога, пілатес, функціональні тренування, тренування високої інтенсивності, розтяжка, медитація та релаксація тощо). Наголошено на можливості застосування цифрового помічника з метою контролю харчування, де функціонал розраховує добову норму калорій, визначає ідеальне співвідношення макронутрієнтів (білки, жири, вуглеводи) та мікронутрієнтів (вітаміни, мінерали), пропонуються рецепти, відповідні спортивним харчовим вподобанням студента.
Суть розробки, основні результати:
The article examines the types of physical activity undertaken by students during distance learning through independent fitness activities using modern digital technologies in the form of fitness applications. This approach is particularly popular among young people, enabling training in various locations and conditions. Attention is drawn to the wide range of physical activity types available for independent training with the help of fitness applications (strength, muscular endurance, flexibility, cardio workouts, yoga, Pilates, functional training, high-intensity interval training, stretching, meditation and relaxation, etc.). The importance of using digital assistants for nutritional monitoring is emphasized. These tools calculate daily caloric needs, determine the ideal balance of macronutrients (proteins, fats, carbohydrates) and micronutrients (vitamins, minerals), and provide recipes tailored to the student’s sports nutrition preferences.