DSpace Repository

Innovative Information-Communication Means of Foreign Language Learning

Show simple item record

dc.contributor.author Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych
dc.contributor.author Курінний, Олексій Вячеславович
dc.date.accessioned 2025-10-23T08:10:23Z
dc.date.available 2025-10-23T08:10:23Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Kurinnyi О. Innovative Information-Communication Means of Foreign Language Learning [Electronic resource] / О. Kurinnyi // Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної студентської конференціії «Світ мов і мови світу», (Київ, 17 квітня 2025 р.). – Київ : Національний університеті біоресурсів і природокористування України, 2025 uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14681
dc.description Швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) значно змінив процес вивчення іноземних мов, зробивши його більш інтерактивним, персоналізованим і доступним. У дослідженні розглядаються три ключові ІКТ-засоби: мобільні застосунки, віртуальна реальність (VR) та соціальні мережі. Мобільні додатки, як-от Duolingo, ефективні для початкового рівня, особливо для розвитку читання та слухання. VR сприяє покращенню вимови та культурної компетенції завдяки імітації реальних ситуацій. Соціальні мережі забезпечують автентичну взаємодію. Хоча ці технології підвищують мотивацію та ефективність навчання, існують виклики, пов’язані з вартістю та доступністю. Інтеграція різних інструментів разом із класичним навчанням може дати найкращі результати. uk_UA
dc.description.abstract The rapid development of information and communication technologies (ICT) has significantly transformed foreign language learning, making it more interactive, personalized, and accessible. This summary highlights three main ICT tools: mobile applications, virtual reality (VR), and social media platforms. Mobile apps like Duolingo are effective for beginners, especially in improving reading and listening skills. VR enhances pronunciation and cultural competence by simulating real-life situations. Social platforms provide opportunities for authentic communication. While these technologies increase motivation and learning efficiency, challenges such as cost and accessibility remain. Combining these tools with traditional classroom instruction can yield the best results. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher НУБіП України uk_UA
dc.subject information-communication technologies uk_UA
dc.subject foreign language learning uk_UA
dc.subject language acquisition uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject вивчення іноземних мов uk_UA
dc.subject засвоєння мови uk_UA
dc.title Innovative Information-Communication Means of Foreign Language Learning uk_UA
dc.title.alternative Інноваційні інформаційно-комунікаційні засоби вивчення іноземних мов uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account