Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych | |
| dc.contributor.author | Курінний, Олексій Вячеславович | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-23T08:10:23Z | |
| dc.date.available | 2025-10-23T08:10:23Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Kurinnyi О. Innovative Information-Communication Means of Foreign Language Learning [Electronic resource] / О. Kurinnyi // Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної студентської конференціії «Світ мов і мови світу», (Київ, 17 квітня 2025 р.). – Київ : Національний університеті біоресурсів і природокористування України, 2025 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14681 | |
| dc.description | Швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) значно змінив процес вивчення іноземних мов, зробивши його більш інтерактивним, персоналізованим і доступним. У дослідженні розглядаються три ключові ІКТ-засоби: мобільні застосунки, віртуальна реальність (VR) та соціальні мережі. Мобільні додатки, як-от Duolingo, ефективні для початкового рівня, особливо для розвитку читання та слухання. VR сприяє покращенню вимови та культурної компетенції завдяки імітації реальних ситуацій. Соціальні мережі забезпечують автентичну взаємодію. Хоча ці технології підвищують мотивацію та ефективність навчання, існують виклики, пов’язані з вартістю та доступністю. Інтеграція різних інструментів разом із класичним навчанням може дати найкращі результати. | uk_UA |
| dc.description.abstract | The rapid development of information and communication technologies (ICT) has significantly transformed foreign language learning, making it more interactive, personalized, and accessible. This summary highlights three main ICT tools: mobile applications, virtual reality (VR), and social media platforms. Mobile apps like Duolingo are effective for beginners, especially in improving reading and listening skills. VR enhances pronunciation and cultural competence by simulating real-life situations. Social platforms provide opportunities for authentic communication. While these technologies increase motivation and learning efficiency, challenges such as cost and accessibility remain. Combining these tools with traditional classroom instruction can yield the best results. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | НУБіП України | uk_UA |
| dc.subject | information-communication technologies | uk_UA |
| dc.subject | foreign language learning | uk_UA |
| dc.subject | language acquisition | uk_UA |
| dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
| dc.subject | вивчення іноземних мов | uk_UA |
| dc.subject | засвоєння мови | uk_UA |
| dc.title | Innovative Information-Communication Means of Foreign Language Learning | uk_UA |
| dc.title.alternative | Інноваційні інформаційно-комунікаційні засоби вивчення іноземних мов | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |