00 DSpace/Manakin Repository

Мультимодальний підхід до роботи з автентичними ресурсами на занятті з іноземної мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крекотень, Олена Валентинівна
dc.contributor.author Байдак, Людмила Іванівна
dc.contributor.author Крекотень, Елена Валентиновна
dc.contributor.author Байдак, Людмила Ивановна
dc.contributor.author Krekoten, Olena Valentynivna
dc.contributor.author Baidak, Liudmyla Ivanivna
dc.date.accessioned 2021-03-17T09:12:01Z
dc.date.available 2021-03-17T09:12:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Крекотень О. В. Мультимодальний підхід до роботи з автентичними ресурсами на занятті з іноземної мови [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень, Л. І. Байдак // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. - Херсон : Гельветика, 2020. - Вип. 20. - Т. 2. - С. 56-62 uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8606
dc.description This article deals with authentic texts using within multimodal approach in the process of foreign language studying in agrarian universities. The importance of such approach, focused on mastering the language through different modes, is being emphasized. Modern authentic multimodal texts are characterized by a variety of nonlinguistic components. The definitions of such concepts as multimodality and mode, as well as the analysis of scientific literature on this problem have been done. There were analyzed types of multimodal tasks for organization of experimental studying. The considerable attention is paid to peculiarities of the multimodal approach using in European Language Schools, the formation of communicative skills, based on virtual learning environment. The main attention is focused on the role of the facial expressions, the look, the gestures, the postures in foreign language communication. The article examines the types of multimodal means: visual and prosodic and their interaction with the verbal ones. The conclusion is made about the important role of such means in the foreign language class. Three phases of new material presentation, such as sensibilization, structuralization and automation are described and examined. The content of experimental multimodal learning for future agricultural specialists has been characterized in detail. Some advice specifically refers to the teacher’s non-verbal behavior. The perspectives of new studies were outlined. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається мультимодальний підхід до використання автентичних текстів у процесі вивчення іноземної мови в аграрних університетах. Підкреслюється важливість підходу, орієнтованого на оволодіння мовою за допомогою різних модусів. Сучасні автентичні мультимодальні тексти характеризуються різноманітністю нелінгвістичних компонентів. Визначено такі поняття, як мультимодальність та модус, та проведено аналіз наукової літератури з цієї проблеми. Проаналізовано типи мультимодальних завдань для організації експериментального вивчення. Значна увага приділена особливостям використання мультимодального підходу в європейських мовних школах, формуванню комунікативних навичок на основі віртуального навчального середовища. Основна увага зосереджена на ролі міміки, погляду, жестів, поз в іншомовному спілкуванні. У статті розглядаються типи мультимодальних засобів: візуальні та просодичні та їх взаємодія з вербальними. Зроблено висновок про важливу роль таких засобів на занятті з іноземної мови. Описані та досліджені три фази викладу нового матеріалу, а саме: сенсибілізація, структурування та автоматизація. Детально охарактеризовано зміст експериментального мультимодального навчання для майбутніх фахівців у галузі сільського господарства. Подано деякі поради щодо невербальної поведінки вчителя. Окреслено перспективи нових досліджень. В статье рассматривается мультимодальный подход к использованию аутентичных текстов в процессе изучения иностранного языка в аграрных университетах. Подчеркивается важность подхода, ориентированного на овладение языком с помощью различных модусов. Современные аутентичные мультимодальные тексты характеризуются разнообразием нелингвистических компонентов. Определены такие понятия, как мультимодальность и модус, и проведен анализ научной литературы по этой проблеме. Проанализированы типы мультимодальных задач для организации экспериментального изучения. Значительное внимание уделено особенностям использования мультимодального подхода в европейских языковых школах, формированию коммуникативных навыков на основе виртуальной учебной среды. Основное внимание сосредоточено на роли мимики, взгляда, жестов, поз в иноязычном общении. В статье рассматриваются типы мультимодальных средств: визуальные и просодичные и их взаимодействие с вербальными. Сделан вывод о важной роли таких средств на занятии по иностранному языку. Описанные и исследованы три фазы изложения нового материала, а именно: сенсибилизация, структурирование и автоматизация. Подробно охарактеризовано содержание экспериментального мультимодального обучения для будущих специалистов в области сельского хозяйства. Представлены некоторые советы по невербальному поведению преподавателя. Определены перспективы новых исследований. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Гельветика uk_UA
dc.subject мультимодальність uk_UA
dc.subject модус uk_UA
dc.subject сенсибілізація uk_UA
dc.subject мультимодальность uk_UA
dc.subject модус uk_UA
dc.subject сенсибилизация uk_UA
dc.subject multimodality uk_UA
dc.subject mode uk_UA
dc.subject sensitization uk_UA
dc.title Мультимодальний підхід до роботи з автентичними ресурсами на занятті з іноземної мови uk_UA
dc.title.alternative Мультимодальный подход к работе с аутентичными ресурсами на занятиях по иностранному языку uk_UA
dc.title.alternative Multimodal Approach to Authentic Texts Use in Foreign Language Class uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу