Перегляд зібрання за групою - Автори Тєлєтова, С. Г.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 6 із 6
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021PR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінніТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.
2020Використання ігрових мовних прийомів в іменах брендів та товарних марокТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.
2021Неймінг у системі управління комунікаціями : маркетинговий та лінгвістичний аспектиТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.
2020Основні тенденції у неймінгу сучасних брендівТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.
2020Особливості реалізації прийомів мовної гри в рекламних текстахТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.
2020Інноваційність як передумова розвитку різних сфер людської діяльності в умовах світових трансформаційТєлєтов, О. С.; Тєлєтова, С. Г.; Телетов, А. С.; Телетова, С. Г.; Teletov, A. S.; Teletovа, S. G.