Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8789
Назва: Неймінг у системі управління комунікаціями : маркетинговий та лінгвістичний аспекти
Інші назви: Нейминг в системе управления коммуникациями : маркетинговый и лингвистический аспекты
Naming in the management systems of communes : marketing and linguistic aspects
Автори: Тєлєтов, О. С.
Тєлєтова, С. Г.
Телетов, А. С.
Телетова, С. Г.
Teletov, A. S.
Teletovа, S. G.
Ключові слова: неймінг
бренд
маркетингові комунікації
нейминг
бренд
маркетинговые коммуникации
naming
brand
marketing communications
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Тєлєтов О. С. Неймінг у системі управління комунікаціями : маркетинговий та лінгвістичний аспекти [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // European scientific discussions. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. Potere della ragione Editore. – Rome, Italy, 2021. – P. 620-627. – Режим доступу : https://sci-conf.com.ua/v-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-european-scientific-discussions-28-30-marta-2021-goda-rim-italiya-arhiv/. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено неймінг як найважливішу частину маркетингової стратегії компанії, системи її комунікацій, невід'ємної складової позиціонування бренду. Розглянуто різноманітні методи неймінгу спрямовані на формування позитивного образу компанії на ринку, зміцнення позиції бренду в споживчому сприйнятті, підвищення зацікавленості потенційного покупця у придбанні продукції, послуги тощо. В статье исследованы нейминг как важнейшую часть маркетинговой стратегии компании, системы ее коммуникаций, неотъемлемой составляющей позиционирования бренда. Рассмотрены различные методы нейминга направленные на формирование положительного образа компании на рынке, укрепление позиции бренда в потребительском восприятии, повышение заинтересованности потенциального покупателя в приобретении продукции, услуги и тому подобное.
Опис: The article examines naming as the most important part of the company's marketing strategy, its communication system, an integral part of brand positioning. Various naming methods aimed at forming a positive image of the company in the market, strengthening the brand's position in consumer perception, increasing the interest of potential buyers in purchasing products, services and more.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8789
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf419,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.