Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10032
Назва: Брендинг у сучасному менеджменті
Інші назви: Брендинг в современном менеджменте
Branding in modern management
Автори: Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Teletov, Alexandr Sergeevich
Ключові слова: бренд
брендинг
бренд-менеджмент
бренд
брендинг
бренд-менеджмент
brand
branding
brand management
Дата публікації: 2021
Видавництво: Студцентр
Бібліографічний опис: Тєлєтов О. С. Брендинг у сучасному менеджменті [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Бренд-менеджмент : вимір глобальний, вибір локальний : монографія / за заг. ред. Є. В. Ромата. – Київ : Студцентр, 2021. – С. 29-40.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття бренду в сучасному світі та шляхи брендування як інструменту комунікаційної політики. Порівняно концептуальні моделі створення бренду еволюційним та штучним шляхом. Описано брендування та неймінг різних за розмірами компаній, підприємств, установ. Рассмотрены понятия бренда в современном мире и способы брендирования как инструмента коммуникационной политики. Сопоставлены концептуальные модели создания бренда эволюционным и искусственным путём. Описаны брендирование и нейминг в разных по размеру компаниях, предприятиях, учреждениях.
Опис: The concept of brand in the modern world and ways of branding as a tool of communication policy are considered. Comparative conceptual models of brand creation by evolution and artificial means are compared. Branding and naming of different sizes companies, enterprises and institutions are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10032
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf418,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.