Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрекотень, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorKrekoten, Olena Valentynivna-
dc.date.accessioned2023-01-13T08:27:13Z-
dc.date.available2023-01-13T08:27:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКрекотень О. Мультисенсорний підхід у викладанні іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Крекотень // Modern Engineering and Innovative Technologies : International Scientific Periodical Journal . – 2022. – № 19, Вип. 3. – C. 46-53.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10244-
dc.descriptionThe paper deals with the research of multisensory approach in teaching a foreign language. Effective methods have been identified, current problems of higher education institutions have been revealed. The analysis of scientific literature has been made. The purpose of this article have been to analyze existing strategies in using multisensory approach, as well as perspective methods of the successful mastering of foreign languages skills in universities. The concept of the notion "multisensory" has been determined. Empirical methods such as: observation and comparison were used to implement tasks, as well as analysis and synthesis were determined as theoretical methods. The information has been summarized and presented in a table. The necessity of a creative approach to multisensory methods of teaching a foreign language has been proved.uk_UA
dc.description.abstractСтаття націлена на визначення ефективних методів використання мультисенсорного підходу у викладанні іноземної мови в університеті та аналіз основних напрямів дослідження. Визначені проблеми закладів вищої освіти.. Метою статті стало визначення особливостей мультисенсорного підходу та перспективних напрямків для успішного їх використання викладачами вищих навчальних закладів у курсі іноземної мови. Визначена актуальність дослідження, поняття «мультисенсорний». Для реалізації завдань використовувались як емпіричні методи: спостереження та порівняння, так і теоретичні: аналіз, синтез тощо. Інформація узагальнена, структурована та представлена у таблиці 1. Показані практичні рекомендації з застосування мультисенсорного підходу на занятті з іноземної мови. Доведена необхідність креативного підходу до мультисенсорних методів у курсі вивчення іноземних мов за умови застосування новітніх технологій.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмультисенсорний підхідuk_UA
dc.subjectканали сприйняття інформаціїuk_UA
dc.subjectневербальна навчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectmultisensory approachuk_UA
dc.subjectchannels of perceptive informationuk_UA
dc.subjectnonverbal learning activitiesuk_UA
dc.titleМультисенсорний підхід у викладанні іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeMulti-sensory approach in teaching a foreign languageuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крекотень_МУЛЬТИСЕНСОРНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf421,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.