Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10245
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крекотень, Олена Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Krekoten, Olena Valentynivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-13T08:37:47Z | - |
dc.date.available | 2023-01-13T08:37:47Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Крекотень О. В. Тренди у вивченні іноземних мов студентами технологічних спеціальностей : від ігрового підходу до гейміфікації [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : збірник матеріалів ХІІІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, (Кропивницький, 13-28 червня 2022 р.). – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022. – C. 34-35. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10245 | - |
dc.description | The purpose of the study is to analyse the didactic context of game technologies in foreign language class. Features and specifics of these technologies are considered. The expediency of their use in the educational process as those that contribute to the intensification and optimization of the educational process has been proved. The use of the gamification influences the educational process, creating additional opportunities for developing students' creative potential, diversifying ways of work with educational material. | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі зроблено спробу проаналізувати використання ігрових технологій на заняттях з іноземної мови в дидактичному контексті. Розглянуто особливості та специфіку таких технологій. Доведено доцільність їх використання в навчальному процесі як таких, що сприяють інтенсифікації та оптимізації навчального процесу. Використання гейміфікації створює додаткові можливості для розвитку творчого потенціалу студентів, урізноманітнює способи роботи з навчальним матеріалом. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | автентичні тексти | uk_UA |
dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | authentic texts | uk_UA |
dc.subject | game technologies | uk_UA |
dc.title | Тренди у вивченні іноземних мов студентами технологічних спеціальностей : від ігрового підходу до гейміфікації | uk_UA |
dc.title.alternative | Trends in the Foreign Language Studying by Students of Technological Specialties : from the Game Technologies to the Gamification | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Крекотень_Тренди у вивченні іноземних мов студентами технологічних спеціальностей від ігрового підходу до гейміфікації .pdf | 548,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.