Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10249
Назва: Blended learning in the conditions of the war in Ukraine
Інші назви: Змішане навчання в умовах війни в Україні
Автори: Berestok, Olha Volodymyrivna
Бересток, Ольга Володимирівна
Ключові слова: blended learning
educational system
quality education
змішане навчання
освітня система
якісна освіта
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Berestok O. V. Blended learning in the conditions of the war in Ukraine [Electronic resource] / O. V. Berestok // Learning and Teaching : during War and Peace : Conference Proceedings of I International Youth Scientific & Practical Conference, (Kharkiv, 10 November, 2022). – Kharkiv, 2022. – P. 16.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the main research methods, namely: theoretical (analysis of scientific literature on blended learning), empirical (questioning, testing, conversation, pedagogical observation, pedagogical experiment) that can be applied in terms of the war in Ukraine. Special attention is paid to different educational modes that can provide the process of education such as blended learning.
Опис: У статті розглянуто основні методи дослідження, а саме: теоретичні (аналіз наукової літератури зі змішаного навчання), емпіричні (анкетування, тестування, бесіда, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент), які можуть бути застосовані в умовах війни в Україні. Особливу увагу приділено різним формам навчання, які можуть забезпечити процес навчання, наприклад змішане навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10249
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf116,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.