Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10255
Назва: Blended learning as a promising form of educational process organization
Інші назви: Змішане навчання як прогресивна форма організації освітнього процесу
Автори: Berestok, Olha Volodymyrivna
Бересток, Ольга Володимирівна
Ключові слова: blended learning
information technologies
psychological and pedagogical characteristics
змішане навчання
інформаційні технології
психологічні та педагогічні характеристики
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Berestok O. V. Blended Learning as a Promising form of Educational Process Organization [Electronic resource] / O. V. Berestok // Тези VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії», (Кропивницький, 21 лютого 2022 р.). – Кропивницький, 2022. – С. 199-201.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the basic characteristics of blended learning from scientific and practical point of view. Detailed information as for educational process organization favorable for blended learning implementation is presented. The task of psychological and pedagogical characteristics of blended learning in the framework of the trends of modern society are shown.
Опис: У статті розглядаються основні характеристики змішаного навчання з наукової та практичної точки зору. Надається детальна інформація щодо організації освітнього процесу для застосування змішаного навчання. Окреслено педагогічні та психологічні характеристики змішаного навчання у світлі тенденцій сучасного суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10255
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf104,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.