Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorСупрун, Сергій Анатолійович-
dc.contributor.authorСтрільник, Юлія Олександрівна-
dc.contributor.authorTeletov, Alexandr Sergeevich-
dc.contributor.authorSuprun, Sergey Anatolyevich-
dc.contributor.authorStrilnik, Yuliya Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2023-02-02T09:31:10Z-
dc.date.available2023-02-02T09:31:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТєлєтов О. C. Брендингова політика в управлінні сільськими громадами в умовах всесвітньої пандемії [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. А. Супрун, Ю. О. Стрільник // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 27 жовтня 2022 р.). – Полтава, 2022. – С. 1382-1383. – Режим доступу : https://drive.google.com/file/d/1J-bqREcDQF4suifxaOLG7HloOmeJ7tOB/view . – Заголовок з екрануuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10316-
dc.descriptionThe strong brand creation of rural community is original and unique factors and characteristics complex of during a global pandemic, it unites general ideas about a certain territory of Ukraine, separates the community from others and is a guarantee of Ukrainian goods effective promotion of and services produced within its borders: food, tourism, sports, etc.uk_UA
dc.description.abstractСтворення сильного бренду сільської громади є комплексом самобутніх та унікальних чинників і характеристик під час всесвітньої пандемії, об’єднує загальні уявлення про певну територію України, виокремлює громаду від інших та є запорукою ефективного просування вироблених в її межах українських товарів і послуг: продуктів харчування, туризму, спорту та ін.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectоб’єднані територіальні громадиuk_UA
dc.subjectсільські громадиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectunited territorial communitiesuk_UA
dc.subjectrural communitiesuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.titleБрендингова політика в управлінні сільськими громадами в умовах всесвітньої пандеміїuk_UA
dc.title.alternativeBranding policy in the management rural communities in the context of a global pandemicuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf350,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.