Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilotserkovets, Maryna Anatoliivna-
dc.contributor.authorFomenko, Tetiana Mykolaivna-
dc.contributor.authorБілоцерковець, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-02-07T07:27:04Z-
dc.date.available2023-02-07T07:27:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationBilotserkovets M. Learning English Grammar by Means of M-Learning : A Case Study [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, T. Fomenko // Educational Challenges. – 2022. – № 27 (2). – Р. 29-38. – Режим доступу : https://doi.org/10.34142/2709-7986.2022.27.2.02. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10346-
dc.descriptionУ статті розглянуто дидактичні можливості мобільних навчальних додатків для вивчення граматики в курсі «Англійської мови як іноземної» для студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів (на основі проведеного досліджнення на базі Сумського національного аграрного університету). Вибірку становили дві експериментальні групи (35 студентів) і дві контрольні групи (36 студентів), віком 18-19 років, які навчалися на другому курсі різних факультетів протягом 2021-2022 років університету та добровільно брали участь у дослідженні. В експериментальних групах навчальний процес організовувався з використанням планшетів і мобільних телефонів із можливістю виходу в Інтернет через Wi-Fi як мобільного засобу навчання та мобільних навчальних додатків. У результаті було встановлено, що рівні володіння граматикою англійської мови в експериментальних групах переважно достатні та високі на відміну від низького та початкового рівнів, які домінують у контрольних групах.uk_UA
dc.description.abstractThe paper deals with the effective implementation of mobile applications for learning grammar in the EFL course for students of non linguistic higher educational institutions. A case study was conducted on the basis of Sumy National Agrarian University, Ukraine. A sample consisted of two experimental groups (35 students), and two control groups (36 students), aged 18-19, who studied second year at different faculties during 2021-2022 in the University and participated voluntarily in the study. In experimental groups the studying process was organized with the implementation of tablets and cellphones with the ability to access the Internet via Wi-Fi as mobile learning tools and mobile learning applications. As the result it was found out that English grammar command levels in experimental groups are predominantly sufficient and high in contrast to the predominantly low and initial levels in control groups.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectEnglish as a foreign languageuk_UA
dc.subjectEnglish grammar commanduk_UA
dc.subjectgrammatical skills traininguk_UA
dc.subjectанглійська як іноземнаuk_UA
dc.subjectанглійська граматикаuk_UA
dc.subjectтренування навичок граматикиuk_UA
dc.titleLearning English Grammar by Means of M-Learning : A Case Studyuk_UA
dc.title.alternativeВивчення граматики англійської мови за допомогою мобільного навчання : приклад дослідженняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf271,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.