Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorСкляр, Вікторія Григорівна-
dc.contributor.authorKovalenko, Oleksandr Viktorovich-
dc.contributor.authorSkliar, Viktoriia Hrihoriivna-
dc.date.accessioned2023-02-08T08:06:19Z-
dc.date.available2023-02-08T08:06:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКоваленко О. В. Форми та методи навчання слухачів системи підвищення кваліфікації у туризмі на прикладі закордонних шкіл [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко, В. Г. Скляр // Baltic Journal of Legal and Social Sciences. – Riga : «Baltija Publishing», 2022. – № 1. – Р. 88-95. – Режим доступу : http://baltijapublishing.lv/index.php/bjlss/article/view/1776 ; doi.org/10.30525/2592-8813-2022-1-11. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10362-
dc.descriptionIn this article, the authors determine that it is an integrative approach to the organization of training students, allows to determine the choice of forms of education, in which the attention of teachers and students focuses on deeper study of each subject included in the integrative module. It is also noted in the paper that the organization of the educational process on an integrative basis involves improving the quality of professional tourism training through the convergence of theoretical training with the natural conditions of professional tourism training of students. One of the options for such training, the authors consider the convergence in the educational process of theoretical learning with the natural psychological features of the formation of professional skills and abilities of students. Based on an integrative approach, the authors identified different forms of learning organization, which are presented in this article.uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті авторами визначено, що саме інтегративний підхід при організації навчання слухачів системи підвищення кваліфікації, дозволяє визначити вибір форм організації навчання, у яких увага педагогів та слухачів зосереджується у більш глибокому вивченні кожного предмета, що входить в інтегративно-модульний блок. Також у роботі зазначено, що організація навчального процесу на інтегративній основі передбачає підвищення якості професійного туристичного навчання через зближення теоретичного навчання з природними умовами професійної туристської підготовки слухачів. Одним із варіантів такого навчання автори вважають зближення у навчальному процесі теоретичного навчання з природними психологічними особливостями формування професійних умінь та навичок у слухачів. На основі інтегративного підходу автори визначили різні форми організації навчання, які і представили у даній статті.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisher«Baltija Publishing»uk_UA
dc.subjectфахівці з туризмуuk_UA
dc.subjectмодель навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectspecialists in tourismuk_UA
dc.subjecttraining modeluk_UA
dc.subjectvocational educationuk_UA
dc.titleФорми та методи навчання слухачів системи підвищення кваліфікації у туризмі на прикладі закордонних шкілuk_UA
dc.title.alternativeForms and methods of teaching listeners to the system of improvement of qualification in tourism on the example of foreign schoolsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Коваленко_Скляр_В_(2).pdf345,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.