Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10576
Назва: Дистанційне навчання вчителя фізичного виховання як постмодерністична освітня технологія : електронна освіта
Інші назви: Distance learning as a postmodern educational technology : e-education
Автори: Богомол, Надія Дмитрівна
Штурба, Володимир Валерійович
Кіндзер, Богдан Миколайович
Бондарович, Олег Петрович
Шапаренко, Інна Євгенівна
Bohomol, Nadiia Dmytrivna
Shturba, Volodymyr Valeriiovych
Kindzer, Bohdan Mykolaiovych
Bondarovych, Oleh Petrovych
Shaparenko, Inna Yevhenivna
Ключові слова: інформаційні технології
новий вимір суспільства
ціннісне ставлення
information technologies
new dimension of society
values
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Дистанційне навчання вчителя фізичного виховання як постмодерністична освітня технологія : електронна освіта [Електронний ресурс] / Н. Д. Богомол, В. В. Штурба, Б. М. Кіндзер [та ін.] // Наукові інновації та передові технології. – 2023. – № 3 (17). – С. 302-313.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює тенденції постмодерного суспільства, яке відображає глобалізаційні та інноваційні прояви сучасного світу. Постмодерністичний напрям є виразником культурно-мистецького аспекту сучасного постіндустріального світу. Постмодерністський світогляд сформовано як іронічне сприйняття цінностей минулого, які є важливими, оскільки без минулого не може бути майбутнього – водночас, минулі цінності вичерпали свою сутність у контексті сучасного розвитку. Тому така тема є актуальною для дослідження. У статті проаналізовано основні теоретико-методологічні засади дистанційної освіти як ефективної технології інноваційного електронного навчання. На основі тверджень науковців визначено, що дистанційна освіта, окрім ефективної технології навчання є ще і проявом постсмодерного культурно-мистецького світогляду. Стаття визначає сутність дистанційної освіти в контексті технологічного процесу як ознаки, що формує світові тенденції розвитку суспільства. У статті також представлено постмодерністську парадигму як визначальну особливість сучасного світогляду суспільства, що виник у результаті інноваційного та інформаційного простору. На основі анкетування визначено, що дистанційна освіта як технологія є найбільш ефективною в умовах сучасного постмодерного уявлення про світ. У дослідженні було застосовано інтеграційний метод синтезу та аналізу, а також застосовано дослідницький, описовий та науковий методи для визначення теоретичних засад дистанційної освіти. Використано метод анкетування для визначення ефективності дистанційної освіти в умовах електронного навчання як прояв постмодернізму. Результати дослідження стали основою для визначення дистанційної освіти як ефективної технології навчання.
Опис: The article highlights the trends of postmodern society, which reflects the globalization and innovation of the modern world. The postmodernist trend is an expression of the cultural and artistic aspects of the modern post industrial world. The postmodern worldview is shaped as an ironic perception of the values of the past, which are essential because, without the past, there can be no future - at the same time, past values have exhausted their essence in modern development. Therefore, such a topic is relevant for research. The article analyzes distance education's basic theoretical and methodological principles as a practical technology of innovative e-learning. Based on the statements of scientists, it is determined that distance education, in addition to effective learning technology, is also a manifestation of a postmodern cultural and artistic worldview. The article defines the essence of distance education in the technological process as a sign that shapes global trends in society. The article also presents the postmodern paradigm as a defining feature of the modern worldview of society, which emerged as a result of innovation and information space. Based on the questionnaire, it was determined that distance education as a technology is the most effective in today's postmodern worldview. The research used an integrated method of synthesis and analysis and research, descriptive and scientific methods to determine the theoretical foundations of distance education. The method of questionnaires was used to determine the effectiveness of distance education in e-learning as a manifestation of postmodernism. The study results became the basis for defining distance education as an effective learning technology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10576
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БОГОМОЛ-303-314.pdf346,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.