Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10592
Назва: | Акмеологічні аспекти формування професійно важливих якостей кваліфікованих спеціалістів агропромислового комплексу у процесі професійно орієнтованого фізичного виховання |
Інші назви: | Acmeological aspects of the professionally important qualities formation of the agricultural complex qualified specialists’ in the professionally oriented physical education process |
Автори: | Сахненко, Анна Василівна Sakhnenko, Anna Vasylivna |
Ключові слова: | професійно важливі якості агропромисловий комплекс акмеологія professionally important qualities agro-industrial complex acmeology |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Сахненко А. В. Акмеологічні аспекти формування професійно важливих якостей кваліфікованих спеціалістів агропромислового комплексу у процесі професійно орієнтованого фізичного виховання [Електронний ресурс] / А. В. Сахненко // Перспективи та інновації науки. – 2023. – № 7 (25). – С. 260-276. |
Короткий огляд (реферат): | Одним із пріоритетних напрямків державної політики нашої країни у сфері освіти є підготовка кваліфікованих конкурентоспроможних фахівців, здатних до творчого мислення, професійного розвитку і самовдосконалення. Це зумовлює до пошуків сучасних підходів до організації навчального процесу у закладах вищої освіти, що зорієнтоване на активну взаємодію суб’єктів освітнього процесу, впровадження інноваційних, у тому числі, акмеологічних технологій та інтерактивних форм навчання. Одним із наукових підходів, здатних покращити підготовку майбутніх фахівців, створити передумови до їх професійного самовдосконалення та самоактуалізації автор визначає акмеологічний підхід. У межах акмеологічного підходу особистісні, індивідуальні та суб’єктно-діяльнісні характеристики людини розглядаються у поєднанні, у взаємозв’язках і опосередковано, задля того, щоб сприяти досягненню вершини розвитку і самореалізації майбутнього фахівця. Сучасні фахівці у галузі теорії та методики фізичного виховання, педагогіки, психології розвитку та акмеології приділяють значну увагу формуванню професійно важливих якостей майбутнього фахівця, що визначає становлення його професіоналізму та досягнення вершини свого розвитку. Стан зрілості людини не може виникнути у неї відразу: вся попередня життєдіяльність і досвід особистості визначає, з якими якостями вона досягне ступеню зрілості і який обсяг знань, вмінь і навичок вона засвоїть до моменту, коли стане дорослою. З огляду на це, автор зазначає, що знання, вміння і навички майбутній фахівець набуває саме протягом навчання у закладі вищої освіти. У представленій статті розглянуто акмеологічні аспекти формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців агропромислового комплексу, проаналізовано опосередкований розвиток їх морально-вольових якостей в умовах освітнього процесу з професійно орієнтованого фізичного виховання на засадах акмеології. |
Опис: | One of the priority directions of our country’s state policy in the educational area is the qualified competitive specialists training capable of creative thinking, professional development and self-improvement. This leads to the search for modern approaches to the educational process organization at higher educational institutions, which is focused on the subjects active interaction of the educational process, the innovative introduction, including acmeological technologies and interactive educational forms. The author defines the acmeological approach as one of the scientific approaches capable of improving the training of future specialists, creating prerequisites for their professional self-improvement and self-actualization. Within the acmeological approach framework, the person’s individual and subject-activity characteristics are considered in combination, in interconnections and indirectly, in order to contribute to the pinnacle achievement of the future specialist’s development and self-realization. Modern specialists in the area of theory and methods of physical education, pedagogy, developmental psychology and acmeology pay considerable attention to the professionally important qualities formation of the future specialist, which determines his professionalism and the achievement formation of his development peak. The person’s maturity state cannot arise immediately: all previous life activities and personal experience determine with what qualities he will reach the maturity degree and what knowledge amount, abilities and skills he will acquire by the time he becomes an adult. In this view, the author notes that the future specialist acquires knowledge, skills and abilities precisely during his studies at a higher educational institution. The acmeological aspects of the professionally important qualities formation of the agro-industrial complex future specialists are examined, the indirect development of their moral and volitional qualities in the educational process conditions of professionally oriented physical education on the acmeology basis are analyzed in the presented article. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10592 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
публ-4.pdf | 536,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.