Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2023-07-21T10:46:02Z-
dc.date.available2023-07-21T10:46:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Провокативне навчання як ресурс для розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // І Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Професійна діяльність вчителів : проблеми та стратегії», (28 листопада 2022 р.). – Кропивницький, 2022. – Режим доступу : https://646155c3-0e22-4ab2-a894-021440f5a83a.filesusr.com/ugd/1d8c6d_a4bf6e14055d43f2bc0d716c1b09d8d4.pdf ; https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/issue/view/27.05.2022/748. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10812-
dc.descriptionThe article discusses the potential of the technology of provocative pedagogy for the development of critical thinking in teaching a foreign language. The main provisions of provocative pedagogy are given. The limitations of the technology are revealed. The prospects for research related to the creation and application of a model of educational provocative situation are suggested.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається потенціал технології провокативної педагогіки для розвитку критичного мислення у навчанні іноземної мови. Наведено основні положення провокативної педагогіки. Виявлено обмеження технології. Запропоновано перспективи досліджень, пов'язаних зі створенням і застосуванням моделі навчальної провокаційної ситуації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectрефлексивна модельuk_UA
dc.subjectcompetence-based approachuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectreflexive modeluk_UA
dc.titleПровокативне навчання як ресурс для розвитку критичного мисленняuk_UA
dc.title.alternativeProvocative learning as a resource for the development of critical thinkinguk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_1.pdf244,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.