Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10812
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рідель, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ridel, Tetiana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-21T10:46:02Z | - |
dc.date.available | 2023-07-21T10:46:02Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Рідель Т. М. Провокативне навчання як ресурс для розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // І Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «Професійна діяльність вчителів : проблеми та стратегії», (28 листопада 2022 р.). – Кропивницький, 2022. – Режим доступу : https://646155c3-0e22-4ab2-a894-021440f5a83a.filesusr.com/ugd/1d8c6d_a4bf6e14055d43f2bc0d716c1b09d8d4.pdf ; https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/issue/view/27.05.2022/748. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10812 | - |
dc.description | The article discusses the potential of the technology of provocative pedagogy for the development of critical thinking in teaching a foreign language. The main provisions of provocative pedagogy are given. The limitations of the technology are revealed. The prospects for research related to the creation and application of a model of educational provocative situation are suggested. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається потенціал технології провокативної педагогіки для розвитку критичного мислення у навчанні іноземної мови. Наведено основні положення провокативної педагогіки. Виявлено обмеження технології. Запропоновано перспективи досліджень, пов'язаних зі створенням і застосуванням моделі навчальної провокаційної ситуації. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | рефлексивна модель | uk_UA |
dc.subject | competence-based approach | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | reflexive model | uk_UA |
dc.title | Провокативне навчання як ресурс для розвитку критичного мислення | uk_UA |
dc.title.alternative | Provocative learning as a resource for the development of critical thinking | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_тези_1.pdf | 244,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.