Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10926
Title: | Technologies of teaching english to adults |
Other Titles: | Технології викладання англійської мови дорослим |
Authors: | Shcherbyna, Yuliia Mykhailivna Щербина, Юлія Михайлівна |
Keywords: | computer technologies LMS systems professional area комп'ютерні технології системи LMS професійна сфера |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | National Technical University of Ukraine «Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute» |
Citation: | Shcherbyna Y. Technologies of Teaching English to Adults [Electronic resource] / Y. Shcherbyna // Proceedings of the 2nd International Online Conference «Corpora and Discourse», (29 November, 2022). – Kyiv : National Technical University of Ukraine «Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute», 2022. – P. 141. |
Abstract: | Today a special task of higher education institutions of Ukraine is not only to provide all participants of the educational process with safe learning conditions, but also to provide them with good knowledge and skills, to teach a person to think creatively, make decisions, have his own point of view, adapt to certain living conditions, a person who is competent in his special field of science, a highly qualified specialist, who is good at foreign languages. |
Description: | Сьогодні особливе завдання вищих навчальних закладів України не лише забезпечити всіх учасників освітнього процесу безпечними умовами навчання, а й надати їм якісних знань і вмінь, навчити людину творчо мислити, приймати рішення, мати власний досвід, власну точку зору, адаптуватися до певних умов життя. Людина має бути компетентною у своїй спеціальній галузі науки, висококваліфікованим спеціалістом, який добре володіє іноземними мовами. |
URI: | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10926 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TECHNOLOGIES OF TEACHING ENGLISH TO ADULTS.pdf | 479,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.