Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10963
Назва: Actualization Of Learning Motives As A Way Of Forming Applicants For Higher Education In Pedagogical Specialties
Інші назви: Актуалізація мотивів навчання як спосіб формування у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей
Автори: Hedzyk, Andrii
Kozeruk, Yuliia
Kaliy, Vasyl
Kolodyazhna, Alla
Li, Lі
Kharchenko, Inna
Гедзик, Андрій
Козерук, Юлія
Калій, Василь
Колодяжна, Алла
Лі, Лі
Харченко, Інна
Ключові слова: мотиви
вища освіта
технології навчання
Motives
Higher education
Teaching technology
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Actualization of Learning Motives as a Way of Forming Applicants for Higher Education in Pedagogical Specialties [Electronic resource] / А. Hedzyk, Yu. Kozeruk, V. Kaliy [and athers] // International Journal of Computer Science and Network Security. – 2022. – Vol. 22, № 5. – Pp. 635-639. – Режим доступу : http://paper.ijcsns.org/07_book/202205/20220588.pdf. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Theoretically substantiated structural and functional model of the formation of students' motivation for professional and pedagogical activities in the process of mastering a working profession, based on a systemic, competence-based, activity-based, personality-oriented and contextual approach and including the target, methodological, content, organizational and activity, evaluation and performance blocks. It has been established that the developed model effectively functions when fulfilling a set of pedagogical conditions that ensure the formation of students' motivation for professional and pedagogical activities: organization of training in the conditions of an industrial vocational education environment; students' awareness of the purpose of professional training and professional development; inclusion in the process of preparing a set of training and production tasks, selected taking into account the contextual approach; psychological and pedagogical support of the professional training process.
Опис: Теоретично обґрунтована структурно-функціональна модель формування мотивації професійно-педагогічної діяльності студентів у процесі оволодіння робітничою професією, що базується на системному, компетентнісному, діяльнісному, особистісно-контекстному підході та включає цільовий, методичний, змістовий, організаційно-діяльнісний, оцінно-результативний блоки. Встановлено, що розроблена модель ефективно функціонує при виконанні комплексу педагогічних умов, що забезпечують формування мотивації студентів до професійно-педагогічної діяльності: організація навчання в умовах виробничого ПТО; усвідомлення студентами мети професійної підготовки та підвищення кваліфікації; включення в процес підготовки комплексу навчально-виробничих завдань, підібраних з урахуванням контекстного підходу; психолого-педагогічний супровід процесу професійної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10963
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf198,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.