Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKyrychenko, Tetiana Oleksandrivna-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.contributor.authorКириченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-08-04T11:52:31Z-
dc.date.available2023-08-04T11:52:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKyrychenko Т. О. Challenges in teaching English to non-linguistic students and how to deal with them [Electronic resource] / Т. О. Kyrychenko, Т. М. Ridel // SWorld Journal : International Periodic Scientific Journal. – Swishtov : D. A. Tsenov Academy of Economics, 2022. – Issue 19, Vol . 2. – Режим доступу : https://www.sworldjournal.com/index.php/swj ; DOI: 10.30888/2663-5712. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10982-
dc.descriptionВикладання англійської мови у нелінгвістичних вищих навчальних закладах це процес який має певні характеристики та особливості. Причини на це можуть бути різними, як і організаційні – велика комплектація груп, недостатня кількість годин у програмі, так і особисті – низький рівень мотивації до вивчення предмету. Мотивація являє собою головний важіль у навчальному процесі, визначає її продуктивність а її формування це основне завдання у навчанні іноземній мові студентів нелінгвістичних спеціальностей. Застосування сучасних методів навчання англійської мови, використання мультимедійних технологій, автентичної літератури може підвищити мотивацію студентів до вивчення іноземних мов, забезпечити доступ до нових альтернативних джерел інформації̈, розвивати самостійну психологічну діяльність, комунікативні навички, міжкультурні та професійні здібності.uk_UA
dc.description.abstractThe research aims to provide an overview of the best practices for teaching English to non-linguistic students. There is a discussion concerning the challenges in teaching English to non-linguistic students and explore ways to overcome them. Teaching English in non-linguistic higher education institutions involves a process that has certain characteristics and peculiarities. There can be various reasons for this, both organizational, such as large class sizes and insufficient hours allocated to the program, and personal, such as low motivation to learn the subject. Motivation serves as a key factor in the learning process, determining its productivity. Forming motivation is the main task in teaching foreign languages to students in non-linguistic majors. The application of modern teaching methods for English language learning, the use of multimedia technologies and authentic literature can enhance students' motivation to learn foreign languages. These approaches provide access to new alternative sources of information, develop independent psychological activity, improve communicative skills, and foster intercultural and professional abilities.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherD. A. Tsenov Academy of Economicsuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectnon-linguisticuk_UA
dc.subjectcommunication skillsuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectнелінгвістичнийuk_UA
dc.subjectкомунікаційні навичкиuk_UA
dc.titleChallenges in teaching English to non-linguistic students and how to deal with themuk_UA
dc.title.alternativeПроблеми викладання іноземної мови студентам нелінгвістичних спеціальностей та шляхи їх вирішенняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кириченко_Рідель_стаття_3.pdf441,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.