Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11001
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Berestok, Olha Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Бересток, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-09T08:03:36Z | - |
dc.date.available | 2023-08-09T08:03:36Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Berestok O. V. Pedagogical and technological aspects of e-learning effectiveness in terms of the war [Electronic resource] / O. V. Berestok // International scientific and practical conference «Tendencies and Challenges for Teaching Foreign Languages in a Multicultural Academic Environment». – Katowice : «Publishing House of University of Technology», 2023. – Режим доступу : http://www.wydawnictwo.wst.pl. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11001 | - |
dc.description | У статті розглядаються особливості педагогічних та технологічних особливостей синхронного та асинхронного режимів електронного навчання та основні завдання, методи та стратегії змішаного навчання у вищій школі з науково-практичної точки зору в умовах війни в Україні. Наголошується на базовому описі синхронного та асинхронного онлайн-навчання та змішаного навчання в різні історичні періоди. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with peculiarities of pedagogical and technological peculiarities of synchronous and asynchronous e-learning modes and main objectives, methods and strategies of blended learning in higher education from a scientific and practical point of view in terms of the war in Ukraine. The basic description of synchronous and asynchronous online-learning and blended learning at different historical periods is emphasized. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | «Publishing House of University of Technology» | uk_UA |
dc.subject | e-learning | uk_UA |
dc.subject | blended learning | uk_UA |
dc.subject | synchronous and asynchronous modes | uk_UA |
dc.subject | електронне навчання | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | синхронний та асинхронний режими | uk_UA |
dc.title | Pedagogical and technological aspects of e-learning effectiveness in terms of the war | uk_UA |
dc.title.alternative | Педагогічні та технологічні аспекти ефективності електронного навчання в умовах війни | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 513,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.