Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11038
Назва: Сутність та значення стратегії у розвитку індустрії гостинності та туризму
Інші назви: The essence and importance of strategy in the development of the hospitality and tourism industry
Автори: Коваленко, Олександр Вікторович
Kovalenko, Oleksandr Viktorovich
Ключові слова: туризм
гостинність
індустрія гостинності
tourism
hospitality
hospitality industry
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий центр КНУКіМ
Бібліографічний опис: Коваленко О. В. Сутність та значення стратегії у розвитку індустрії гостинності та туризму [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко // Гостинність, сервіс, туризм : досвід, проблеми, інновації : тези доповідей Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (Київ, 6-7 квітня 2023 р.). – Київ : Видавничий центр КНУКіМ, 2023. – С. 473-477.
Короткий огляд (реферат): В даній роботі автором зазначено, що нині неможливо розвивати індустрію гостинності та туризму без стратегічного підходу, ми пропонуємо брати за основу таке визначення стратегії розвитку індустрії гостинності та туризму. Стратегія розвитку індустрії гостинності та туризму – це встановлена на коротко-, середньо- і довгостроковий період сукупність орієнтирів, методів, механізмів у комплексі процесів із формування та розвитку індустрії гостинності та туризму, що сприяють підвищенню рівня конкурентоспроможності даного сектора послуг, як на внутрішньому, так і на світовому ринках послуг гостинності та туризму, і навіть гармонійному розвитку всіх складових індустрії гостинності та туризму, посиленню міжрегіональної кооперації у цій галузі. Також автор визначає, що важливість формування стратегії розвитку ринку послуг індустрії гостинності та туризму залежить від сталого розвитку економіки та неможливо без ефективної стратегії. В основі розробки стратегії слід застосовувати програмно-цільовий підхід, всі заходи мають бути чітко розподілені між певними виконавцями, які гарантують виконання їх у встановленій планом послідовності та в строк.
Опис: In this work, the author states that it is currently impossible to develop the hospitality and tourism industry without a strategic approach, we suggest taking the following definition of the strategy for the development of the hospitality and tourism industry as a basis. The strategy for the development of the hospitality and tourism industry is a short-, medium- and long-term set of guidelines, methods, mechanisms in a complex of processes for the formation and development of the hospitality and tourism industry, which contribute to increasing the level of competitiveness of this service sector, both domestically and and on the world markets of hospitality and tourism services, and even the harmonious development of all components of the hospitality and tourism industry, the strengthening of interregional cooperation in this field. The author also determines that the importance of forming a strategy for the development of the hospitality and tourism industry services market depends on the sustainable development of the economy and is impossible without an effective strategy. As a basis for strategy development, a programmatic approach should be used, all measures should be clearly distributed among certain executors who guarantee their implementation in the sequence established by the plan and on time.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11038
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf178,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.