Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11041
Назва: Аналіз європейського досвіду підготовки фахівців сфери гостинності
Інші назви: Analysis of the European experience training of hospitality spheres
Автори: Коваленко, Олександр Вікторович
Єпик, Лариса Іванівна
Kovalenko, Oleksandr Viktorovich
Yepyk, Larysa Ivanivna
Ключові слова: туризм
гостинність
підготовка фахівців
tourism
hospitality
training of specialists
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Коваленко О. В. Аналіз європейського досвіду підготовки фахівців сфери гостинності [Електронний ресурс] / О. В. Коваленко, Л. І. Єпик // Людинознавчі студії. – Сер. «Педагогіка». – Дрогобич : Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2023. – № 16 (48). – С. 123-128. – Режим доступу : doi.org/10.24919/2413-2039.16/48.18. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У даній статті зазначено, що в умовах інтеграції вітчизняної системи освіти в європейський та світовий освітній простір, є доцільним ретельне вивчення наявного зарубіжного досвіду у сфері підготовки фахівців для індустрії туризму, з тим, щоб підвищити загальний рівень якості освітніх послуг та забезпечити формування фахівців, здатних приймати економічно обґрунтовані рішення з управління готелями, ресторанами, туристичними компаніями, а також визначати їхню стратегію та тактику, розвивати інтеграційні процеси у світовій та вітчизняній індустрії гостинності та туризму. Також у роботі визначено, що у світовій практиці найбільш популярні дві моделі викладання «науки гостинності» – американська та швейцарська. Навчальні заклади, що прийняли американську модель, характерний сильніший акцент на менеджменті як такому, а у швейцарській моделі, навпаки, велику увагу приділяють прикладним питанням. У роботі розкрито тезу про те, що роботодавці часто віддають перевагу випускникам європейських готельних шкіл, які пройшли практику у найкращих готелях. Особливо цінуються дипломи швейцарських інституцій, які традиційно гарантують високий рівень підготовки – адже швейцарська модель освіти вважається еталоном навчання у сфері готельного бізнесу.
Опис: This article states that in the context of the integration of the domestic education system into the European and global educational space, it is expedient to carefully study the available foreign experience in the field of training specialists for the tourism industry, in order to increase the overall level of quality of educational services and ensure the formation of specialists capable of to make economically justified decisions on the management of hotels, restaurants, and travel companies, as well as competently determine their strategy and tactics, develop integration processes in the global and domestic hospitality and tourism industry. The work also determined that the two most popular teaching models of the "science of hospitality" are the American and the Swiss. Educational institutions that have adopted the American model are characterized by a stronger emphasis on management as such, while in the Swiss model, on the contrary, much attention is paid to applied issues. The paper reveals the thesis that employers often prefer graduates of European hotel schools who have completed internships in the best hotels. Diplomas from Swiss institutions, which traditionally guarantee a high level of training, are especially valued - because the Swiss model of education is considered the benchmark for training in the hotel business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11041
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf386 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.