Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11708
Назва: Демократизація освітньої діяльності, «відкрита наука» та стратегії розвитку сучасного університету
Інші назви: Democratization of educational activity, "open science" and development strategies of a modern university
Автори: Мєлков, Ю. О.
Melkov, Yu. O.
Ключові слова: освітній процес
відкрите середовище навчання
стратегія розвитку університету
educational process
open learning environment
university development strategy
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Мєлков Ю. О. Демократизація освітньої діяльності, «відкрита наука» та стратегії розвитку сучасного університету [Електронний ресурс] / О. Ю. Мєлков // Проблеми модернізації України : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Розбудова інноваційних економіки, менеджменту та освіти в умовах нової соціальної реальності», (Київ, 20 квітня 2021 р.). – Київ, 2021. – Вип. 12. – С. 316-318. – Режим доступу : https://maup.com.ua/assets/files/science/conf/problemi-modernizacii-12.pdf. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Серед тих викликів, з якими зустрічається сьогоденна вища освіта, й особливо вітчизняні університети, не останнє місце займає актуалізована ситуацією пандемії модернізація системи освіти, ті її проблеми, що пов’язані не лише з дистанційним онлайн-навчанням, але й із радикальними зрушеннями у розумінні мети та засобів здійснення освітнього процесу. Справа в тому, що багато хто з викладачів, студенів і адміністративних працівників вітчизняних ЗВО виявився не повністю готовим до праці та до навчання в такому дистанційному режимі, — і мова тут не про наявність і вміння використовувати комп’ютерні прилади та відповідні програмні засоби, а, зокрема, про можливість самостійно вибудовувати власну освітню траєкторію, про здатність виступати повноцінним суб’єктом своєї життєдіяльності, ефективно плануючи й організовуючи свою працю та спосіб життя
Опис: Among the challenges faced by today's higher education, and especially domestic universities, updated by the pandemic situation, occupy not the last place modernization of the education system, its problems related not only to distance education online learning, but also with radical shifts in the understanding of the goal and the means implementation of the educational process. The fact is that many of the teachers, students and administrative employees of domestic higher education institutions turned out to be not fully ready for work and to study in such a remote mode, - and we are not talking about availability and the ability to use computer devices and appropriate software, and, in particular, about the possibility of independently building one's own educational trajectory, about the ability to act as a full-fledged subject of one's life, effectively planning and organizing one's work and lifestyle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11708
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
316-318.pdf77,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.